
The Kalogirou Collection FW24' σε τρεις πράξεις με την Στεφανία Γουλιώτη
Η Στεφανία Γουλιώτη ενσαρκώνει τη δυναμική φύση της γυναίκας σε τρεις πράξεις στο The Kalogirou Collection FW24'

Στη νέα καμπάνια της Kalogirou, η χαρισματική ηθοποιός Στεφανία Γουλιώτη πρωταγωνιστεί σε μια ξεχωριστή "παράσταση" γεμάτη μεταμορφώσεις και αντιθέσεις. Στο επιβλητικό περιβάλλον του θεάτρου, η ομώνυμη συλλογή The Kalogirou Collection παίρνει ζωή μέσα από τρεις περσόνες που εκφράζουν τη γυναικεία φύση σε όλο της το εύρος: από την καλλιτεχνική αισθαντικότητα έως την εκλεπτυσμένη κομψότητα και τη μυστηριώδη γοητεία.
Η καμπάνια, μια φυσική συνέχεια της περσινής
#TheTraditionofCraftsmanship, αποτίει φόρο τιμής στην ομώνυμη συλλογή The Kalogirou Collection, η οποία αναδεικνύει την εξέλιξη του brand από την ίδρυσή του το 1890 έως σήμερα. Μέσα από αυτή τη δημιουργική αφήγηση, η καμπάνια γιορτάζει τη γυναικεία προσωπικότητα, τονίζοντας πώς η KALOGIROU ενώνει με αρμονία την παράδοση με την καινοτομία.

Στα υποδήματα της συλλογής, η τέχνη της χειροποίητης δημιουργίας τις σύγχρονες γραμμές και τις εκλεπτυσμένες υφές, μέσω ενός διαλόγου ανάμεσα στη διαχρονικότητα και τη μοντέρνα αισθητική. Κάθε λεπτομέρεια, από την ποιότητα των υλικών έως τη σχολαστική διαδικασία κατασκευής, αντικατοπτρίζει την αφοσίωση του brand στις αρχές της δεξιοτεχνίας και του άριστου σχεδιασμού.

Η Στεφανία Γουλιώτη ενσαρκώνει τη δυναμική φύση της γυναίκας, φορώντας ένα ευρύ φάσμα υποδημάτων: από δερμάτινες μαύρες μπότες που εκπέμπουν δυναμισμό, βελούδινα platform pumps για μια πιο τολμηρή και ιδιαίτερη εμφάνιση, έως τα κλασικά μαύρα μυτερά τακούνια, ένα διαχρονικό κομμάτι της γυναικείας γκαρνταρόμπας.

Κάθε ζευγάρι αναδεικνύει τις διαφορετικές εκφάνσεις του στυλ της, επιβεβαιώνοντας την ικανότητα της Kalogirou να προσφέρει επιλογές που αντανακλούν κάθε πτυχή της γυναικείας ταυτότητας.
Στο κινηματογραφικό σύμπαν της καμπάνιας, η μόδα αποκτά φωνή, η παράδοση μετουσιώνεται σε έμπνευση και η Kalogirou αποδεικνύει ότι μπορεί να μεταμορφώσει όχι μόνο την εμφάνιση, αλλά και την αυτοπεποίθηση κάθε γυναίκας.
Εδώ, κάθε δημιουργία λειτουργεί ως ένας ζωντανός σύνδεσμος ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν, προσκαλώντας μας να ανακαλύψουμε την αληθινή δύναμη του στυλ.
Kalogirou Stores
ΑΤΤΙΚΗ: Π. Ιωακείμ 4, Κολωνάκι | CityLink, Σταδίου 4, Αθήνα | Α. Mεταξά 18 & Γρ. Λαμπράκη 19, Γλυφάδα | Golden Hall, Λ. Κηφισίας 37Α, Μαρούσι | Παναγίτσας 5, Κηφισιά |
Ηρώων Πολυτεχνείου 56, Πειραιάς | Αρκαδίας 36, Περιστέρι
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Μητροπόλεως 75
ΚΥΠΡΟΣ: Μνασιάδου 13, Λευκωσία | Λ. Μακαρίου 236, Λεμεσός
Online Store: www.kalogirou.com
Οι συντελεστές:
Φωτογράφος: Γιάννης Μπουρνιάς | Film: Κώστας Δημάς |
Styling: Νατάσα Λιονάκη
Hairstyling: Jose Quijano | Makeup: Γιάννης Σίσκος
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.