
Τα cool & classic γυαλιά ηλίου των Leonardo DiCaprio και Brad Pitt
Κρατάμε αυτό: Κοκάλινος σκελετός, τετράγωνο σχήμα.

Κάθε black tie εμφάνιση στις Κάννες που σέβεται τον εαυτό της δεν μπορεί να μην περιλαμβάνει, εκτός από σμόκιν και το απαραίτητο αξεσουάρ για έναν ηλιόλουστο προορισμό σαν την Κρουαζέτ: γυαλιά ηλίου. Σαν κι αυτά που επέλεξαν ο Brad Pitt και ο Leonardo DiCaprio στην πρόσφατη πρεμιέρα του Once Upon a Time in Hollywood, της νέας ταινίας του Quentin Tarantino, όπου συμπρωταγωνιστούν.
Οι δύο αστέρες επέλεξαν ακριβώς το ίδιο black tie look -μαύρο σμόκιν, λευκό πουκάμισο, μαύρο παπιγιόν, μαύρα λουστρίνι δετά παπούτσια- και το ίδιο hairstyling -το κομψό slicked back, που θέλει τα μαλλιά τραβηγμένα προς τα πίσω-, έκρυψαν όμως τα μάτια τους πίσω από διαφορετικό στυλ γυαλιών ηλίου με πολλές ωστόσο ομοιότητες. Τα κοινά χαρακτηριστικά τους πέντε: Το μαύρο χρώμα, ο κοκάλινος σκελετός, το τετράγωνο σχήμα, το brand -και τα δύο φέρουν την υπογραφή του Garrett Leight- και η κλασική, μίνιμαλ αισθητική.
Όσον αφορά τις διαφορές τώρα, ο Pitt επέλεξε τα Calabar Sunglasses, μία μοντέρνα εκδοχή του διαχρονικού wayfarer, με το σχήμα των φακών να είναι πιο τετραγωνισμένο και την άνω πλευρά λιγότερο επίπεδη.

Με τη σειρά του, ο DiCaprio προτίμησε τα Men's Beach Square Sunglasses, ένα πιο λεπτεπίλεπτο σχέδιο, επίσης τετράγωνο, αλλά με σαφώς πιο στρογγυλεμένο αποτέλεσμα.

Άριστα 10 και στους δύο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.