Το μπαούλο του Louis Vuitton και της Supreme πουλήθηκε για 125.000 δολάρια

Ο καρπός της συνεργασίας του γαλλικού οίκου με την streetwear εταιρεία άγγιξε το ποσό ρεκόρ στη δημοπρασία του οίκου Christie's.

Ένα από τα μεγαλύτερα φαινόμενα της εποχής στη βιομηχανία της μόδας είναι η σύμπραξη της υψηλής ραπτικής με την κουλτούρα του δρόμου - οι συνεργασίες των haute couture οίκων με τα streetwear brands που ανανεώνουν με τον πιο σύγχρονο τρόπο την αισθητική των πρώτων και προσδίδουν κύρος στα δεύτερα. Μία από τις πιο πολυσυζητημένες συνεργασίες του είδους ήταν εκείνη του Louis Vuitton με την Supreme για το λανσάρισμα μίας συλλεκτικής συλλογής ένδυσης και αξεσουάρ. Ανάμεσα στα κομμάτια της σειράς ήταν ένα μπαούλο, το Louis Vuitton x Supreme Monogram Malle Courrier 90 Trunk που βγήκε πρόσφατα στο σφυρί από τον οίκο Christie's και δημοπρατήθηκε σε τιμή-ρεκόρ.

Το μπαούλο του Louis Vuitton και της Supreme πουλήθηκε για 125.000 δολάρια

Το μπαούλο ήταν ένα από τα αντικείμενα που συμμετείχαν στην online δημοπρασία Handbags x Hype και πωλήθηκε έναντι 125 χιλιάδων δολαρίων, ποσό το οποίο "άγγιξε" επίσης η λευκή τσάντα Himalaya Niloticus Crocodile Birkin 30 του οίκου Hermès.

Louis Vuitton x Supreme

Στη δημοπρασία έλαβαν μέρος επίσης μερικά ακόμα κομμάτια της Supreme, όπως μία ηλεκτρική κιθάρα, τα γάντια του μποξ που δημιούργησε σε συνεργασία με την Everlasting (πωλήθηκαν για 17.500 δολάρια), η pinball κονσόλα της Stern (πωλήθηκε για 32.500 δολάρια) και οι τρεις σανίδες του skateboard που σχεδίασε μαζί με τους Kaws, Damien Hirst και Louis Vuitton.

Louis Vuitton x Supreme

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.