Το μπαούλο του Louis Vuitton και της Supreme πουλήθηκε για 125.000 δολάρια

Ο καρπός της συνεργασίας του γαλλικού οίκου με την streetwear εταιρεία άγγιξε το ποσό ρεκόρ στη δημοπρασία του οίκου Christie's.

Ένα από τα μεγαλύτερα φαινόμενα της εποχής στη βιομηχανία της μόδας είναι η σύμπραξη της υψηλής ραπτικής με την κουλτούρα του δρόμου - οι συνεργασίες των haute couture οίκων με τα streetwear brands που ανανεώνουν με τον πιο σύγχρονο τρόπο την αισθητική των πρώτων και προσδίδουν κύρος στα δεύτερα. Μία από τις πιο πολυσυζητημένες συνεργασίες του είδους ήταν εκείνη του Louis Vuitton με την Supreme για το λανσάρισμα μίας συλλεκτικής συλλογής ένδυσης και αξεσουάρ. Ανάμεσα στα κομμάτια της σειράς ήταν ένα μπαούλο, το Louis Vuitton x Supreme Monogram Malle Courrier 90 Trunk που βγήκε πρόσφατα στο σφυρί από τον οίκο Christie's και δημοπρατήθηκε σε τιμή-ρεκόρ.

Το μπαούλο του Louis Vuitton και της Supreme πουλήθηκε για 125.000 δολάρια

Το μπαούλο ήταν ένα από τα αντικείμενα που συμμετείχαν στην online δημοπρασία Handbags x Hype και πωλήθηκε έναντι 125 χιλιάδων δολαρίων, ποσό το οποίο "άγγιξε" επίσης η λευκή τσάντα Himalaya Niloticus Crocodile Birkin 30 του οίκου Hermès.

Louis Vuitton x Supreme

Στη δημοπρασία έλαβαν μέρος επίσης μερικά ακόμα κομμάτια της Supreme, όπως μία ηλεκτρική κιθάρα, τα γάντια του μποξ που δημιούργησε σε συνεργασία με την Everlasting (πωλήθηκαν για 17.500 δολάρια), η pinball κονσόλα της Stern (πωλήθηκε για 32.500 δολάρια) και οι τρεις σανίδες του skateboard που σχεδίασε μαζί με τους Kaws, Damien Hirst και Louis Vuitton.

Louis Vuitton x Supreme

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.