Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ανακοίνωσε το πρόγραμμα του πρώτου μεγάλου digital event που θα διοργανώσει. Για πρώτη φορά σχεδιαστές γυναικείων και ανδρικών συλλογών θα παρουσιαστούν μαζί μέσα από μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά γι’ αυτόν τον σκοπό. Τo event θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο και ανάμεσα στα labels που συμμετέχουν είναι σημαντικά ονόματα όπως οι Rixo, Roksanda, Mulberry, Preen by Thornton Bregazzi και Stephen Jones. 

Η πλατφόρμα λανσάρεται την Παρασκευή 12 Ιουνίου και θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον πλανήτη, για όλους, από το κοινό μέχρι τους επαγγελματίες της μόδας. Το διαδικτυακό event θα περιλαμβάνει πολλά, διαφορετικά πράγματα, όπως podcasts, συνεντεύξεις, webinars και ψηφιακά showrooms. Οι διοργανωτές φιλοδοξούν να δώσουν την ευκαιρία στον κόσμο της μόδας να μοιραστεί τις εμπειρίες του, να πει τις ιστορίες του και να συζητήσει για τις δυσκολίες των τελευταίων μηνών αλλά και πολλά ακόμα σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τη βιομηχανία της μόδας. 

Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.


φωτογραφία Getty Images