Ο Kanye West μόλις υπέγραψε 10ετές συμβόλαιο με την GAP

Ο ράπερ και σχεδιαστής μόδας πραγματοποίησε τη μεταγραφή της χρονιάς στη βιομηχανία της μόδας.

"Θέλω να γίνω ο Steve Jobs της GAP", είχε δηλώσει σε συνέντευξή του το 2015 ο Kanye West. Μία πενταετία αργότερα, ο διάσημος ράπερ και σχεδιαστής μόδας με το δαιμόνιο επιχειρηματικό μυαλό -όσο κι αν τον αντιπαθείς, είναι αδύνατον να μην τον παραδεχθείς σ' αυτό- φαίνεται να είναι έτοιμος να κάνει πράξη το όνειρό του. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της αμερικάνικης εταιρείας ένδυσης, ο 43χρονος υπέγραψε 10ετές συμβόλαιο με το brand για τη δημιουργία της σειράς YEEZY Gap -Yeezy είναι το brand που ξεκίνησε μαζί με την adidas το 2015-, της οποίας θα είναι ο διευθυντής του δημιουργικού τμήματος. Η πρώτη συλλογή με γυναικεία, αντρικά και παιδικά κομμάτια θα κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2021 και μάλιστα σε οικονομικές τιμές. 

Όπως έγινε γνωστό, το συμβόλαιο συνεργασίας των δύο θα έχει δυνατότητα ανανέωσης στα πέντε χρόνια, με την GAP να ευελπιστεί ότι η Yeezy Gap θα της αποφέρει έσοδα που θα αγγίζουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως. Στόχος της άλλωστε είναι να επαναπροσδιορίσει το εμπορικό της σήμα και κατ' επέκταση τη σχέση της με το αγοραστικό κοινό, μιας και τα τελευταία χρόνια η πορεία της ήταν φθίνουσα με περισσότερα από 100 καταστήματά της να βάζουν λουκέτο στην Βόρεια Αμερική.

Κατάσταση την οποία θα προσπαθήσει να ανατρέψει ο West, ανασταίνοντας το ετοιμοθάνατο brand, από τα πιο ιστορικά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. 

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ο West είχε εργαστεί σε κατάστημα της GAP κατά τα εφηβικά του χρόνια. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.