Την ώρα που οι περισσότεροι οίκοι μόδας -Gucci, Saint Laurent–ανακοινώνουν την πρόθεσή τους από εδώ και στο εξής να μην ακολουθούν τις συνηθισμένες ημερομηνίες της βιομηχανίας της μόδας για την παρουσίαση των εποχικών τους συλλογών, σε μία προσπάθεια να ξεκινήσουν να δημιουργούν ρούχα που η εποχικότητα δεν τα αγγίζει, ο Louis Vuitton προχώρησε ένα βήμα παραπέρα με αφορμή το λανσάρισμα της αντρικής σειράς Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 δια χειρός του καλλιτεχνικού διευθυντή Virgil Abloh.
Υπο κανονικές συνθήκες, η Message In A Bottle collection θα παρουσιαζόταν στο fashion show του οίκου τον προηγούμενο μήνα στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Με την πανδημία του κορονοϊού όμως να ανατρέπει κάθε σχέδιο και προγραμματισμό, ο Abloh αποφάσισε να μας αποκαλύψει σταδιακά τη συλλογή μέσα στους επόμενους μήνες, τόσο με φυσικό, όσο και με ψηφιακό τρόπο.
Η αρχή έγινε μέσα από μία μικρού μήκους ταινία που φέρει τον τίτλο The adventures of Zoooom with friends.
Στις 6 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί το ντεφιλέ του οίκου στην Σανγκάη και αργότερα προς τα τέλη της χρονιάς, το ταξίδι της συλλογής θα συνεχιστεί στο Τόκιο, όπου και θα ολοκληρωθεί.