Τον περασμένο Δεκέμβριο, ο οίκος μόδας Prada παρουσίασε για πρώτη φορά μία νέα πρωτοβουλία: τη δημιουργία μίας συλλογής που ξεδιπλώνεται κάθε μήνα με το λανσάρισμα ενός και μόνο προϊόντος, το οποίο είναι διαθέσιμο online για 24 ώρες. Η διάθεσή του πραγματοποιείται κάθε πρώτη Πέμπτη του μήνα.
Για τον μήνα Σεπτέμβριο λοιπόν, η Timecapsule collection κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 3 του μήνα, ένα μαύρο κοντομάνικο πουκάμισο σε μόλις 30 κομμάτια παγκοσμίως - το καθένα διαθέτει σειριακό αριθμό.
Αν και το βασικό του χρώμα είναι το μαύρο, το πουκάμισο έχει έντονες χρωματικές πινελιές -κίτρινο, κόκκινο, πορτοκαλί- σε γεωμετρικά μοτίβα, εμπνευσμένες από τους αγώνες ταχύτητας.
Τόσο το πειραγμένο logo του οίκου που έχει 90s επιρροές, όσο και η συσκευασία μέσα στην οποία εσωκλείεται θυμίζει -τι άλλο;- κάψουλα, αποτελούν δημιουργία του OMA, του αρχιτεκτονικού γραφείου που ίδρυσε ο Rem Koolhaas.
Από: Esquire UK