Το Esquire στο hoodie του LeBron James
Μία από τις πιο θρυλικές φωτογραφίσεις του αμερικάνικου Esquire έγινε στάμπα στο μαύρο φούτερ του "Βασιλιά".
Κατά την άφιξή του στο γήπεδο για τον πρώτο αγώνα των φετινών τελικών του NBA, με τους Los Angeles Lakers να υποδέχονται τους Miami Heat - το ματς έληξε υπέρ των πρώτων με σκορ 116-98-, ο LeBron James απαθανατίστηκε φορώντας φυσικά μάσκα και ένα hoodie, που έκανε αναφορά σε μία από τις πιο εμβληματικές στιγμές του αμερικάνικου Esquire. Συγκεκριμένα, σε μία από τις πιο θρυλικές φωτογραφίσεις του που έχουν μείνει στην ιστορία.
Το μαύρο φούτερ είχε για στάμπα τον χτυπημένο από βέλη Muhammad Ali, μία λήψη από το τεύχος Αυγούστου του 2016 που συμπεριλαμβανόταν στο πλαίσιο ενός αφιερώματος στον σπουδαίο φωτογράφο Carl Fischer και σε φωτογραφίες του που μέχρι τότε δεν είχαν δει το φως της δημοσιότητας.

Μπορεί να δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά πριν από τέσσερα χρόνια, ωστόσο η συγκεκριμένη εικόνα τραβήχτηκε από τον Fischer το 1968 για λογαριασμό του Esquire και της συνέντευξης του Ali στο τεύχος Απριλίου εκείνης της χρονιάς. Θυμίζουμε ότι ένα χρόνο πριν, το 1967 είχε προκληθεί σάλος με την άρνηση του πυγμάχου να λάβει μέρος στον Πόλεμο του Βιετνάμ.
ALEX BELTH
κεντρική φωτογραφία getty images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.