Όταν επιλέγεις ένα από τα πιο hot γυναικεία πρόσωπα αυτή τη στιγμή στον κόσμο της σόουμπιζ να διαφημίσει τη νέα σου δράση-πρωτοβουλία, τότε η επιτυχία είναι μάλλον δεδομένη. Αυτό και έπραξε ένα από τα πιο ιστορικά denim brands του πλανήτη, η Levi's προκειμένου να ενημερώσει το κοινό για το ολοκαίνουργιο mini brand της.
Η Hailey Bieber, σύζυγος του Justin Bieber, κόρη του Alec Hailey Baldwin, μοντέλο και τηλεπερσόνα, είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του SecondHand, το οποίο πατά πάνω στις αρχές της βιωσιμότητας στη μόδα και σκοπό έχει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σε περιβαλλοντικά ζητήματα, αρχής γενομένης από τα ρούχα που επιλέγει να φορά.
Τι ακριβώς λοιπόν κάνει το συγκεκριμένο brand; Αγοράζει παλιά τζην και τα πουλά εκ νέου σε χαμηλές τιμές. Δίνει δηλαδή τη δυνατότητα στους πελάτες να του πουλήσουν τα παλιά τζην παντελόνια, πουκάμισα και τζάκετ που δεν φορούν, να κερδίσουν μία δωροκάρτα και να αγοράσουν το τζην κομμάτι της επιλογής τους -από δεύτερο χέρι, μεταχειρισμένο εξού και η ονομασία SecondHand- πληρώνοντας από 30 έως 100 δολάρια.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια μάρκετινγκ της Levi's, Jennifer Sey: "Ανακυκλώνοντας ουσιαστικά τα ρούχα αντί να τα φτιάχνουμε εξαρχής, εξοικονομούμε ενέργεια και νερό ενω μειώνουμε στο 80% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα".