Δεν υπάρχουν πιο αναγνωρίσιμα και πολυφορεμένα κίτρινα, ορειβατικά μποτάκια από εκείνα της Timberland, της εταιρείας που τα έκανε διάσημα πίσω στα 90s και ο κόσμος της μόδας τα κατέστησε σήμα κατατεθέν του workwear look -εμπνευσμένο από τη στολή εργασίας των τεχνιτών- και διαχρονική αξία στο αντρικό, αλλά και στο γυναικείο στυλ.

Στην 6η συνεργασία της με το Bee Line for Billionaire Boys Club, τον ιστότοπο αντρικής μόδας, που ξεκίνησε πίσω στο 2015, η Timberland αποφάσισε να ανανεώσει με τον πιο αναπάντεχο τρόπο το κλασικά μποτάκια της και να παραδώσει στην εκπνοή του 2020 τη στιλιστική έκπληξη της νέας χρονιάς.

Η συλλογή αποτελείται από πέντε μοντέλα με διαφορετικό χρώμα στη μύτη και τη σόλα -σημεία που είναι φτιαγμένα όχι από δέρμα, αλλά από λάστιχο- και διαφορετικό χρωματικό συνδυασμό στα κορδόνια.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κάποιος ότι πρόκειται για ένα υβριδικό παπούτσι, κάτι ανάμεσα σε γαλότσα και ορειβατικά, δερμάτινα μποτάκια.

Από: Esquire IT