
Οι Foo Fighters στα Vans σου
Η δημοφιλής μπάντα συνεργάζεται με το αγαπημένο brand, με αφορμή την 25η επέτειο του πρώτου album της.

Οι Foo Fighters, γιορτάζουν την 25η επέτειο του ντεμπούτου album τους με τη Vans, το αυθεντικό action sports brand και υποστηρικτή της δημιουργικής έκφρασης παγκοσμίως. Το 1995, με την κυκλοφορία του πρώτου ομώνυμου album τους, οι Dave Grohl, Taylor Hawkins, Nate Mendel, Chris Shiflett, Pat Smear και Rami Jaffee, έκαναν την αρχή για μια ανοδική πορεία που έφτασε την μπάντα στο απόγειο της, καθώς έχει χαρακτηριστεί ως η τελευταία μεγάλη Αμερικάνικη "συναυλιακή” rock μπάντα. Η Vans συνεργάζεται με τους 12-φορές νικητές βραβείων Grammy και παρουσιάζει το limited-edition μοντέλο Vans Sk8-Hi στις 29 Ιανουαρίου, μερικές μέρες πριν την κυκλοφορία του 10ου album της μπάντας, Medicine at Midnight.
Η Vans έχει υπάρξει αγαπημένο brand σε όλη τη διάρκεια της καριέρας των Foo Fighters και έχει φορεθεί απ’ την μπάντα, από το studio μέχρι και τη σκηνή.


Το συγκρότημα επέλεξε το Vans Classic Sk8-Hi, λόγω της διαχρονικότητάς του, διατηρώντας την εμβληματική εμφάνιση του κλασικού μοντέλου και συμπληρώνοντάς τη με το παγκοσμίως αναγνωρίσιμο έμβλημα των Foo Fighters. Oι μαύρες, άσπρες και κόκκινες λεπτομέρειες στον σχεδιασμό ολοκληρώνουν φυσικά μια τέλεια συνεργασία μεταξύ των Foo Fighters και της Vans.
To Sk8-Hi διαθέτει μαύρο πάνω μέρος με κόκκινη ραφή για αντίθεση, το logo με το διπλό F των Foo Fighters σε λευκό χρώμα και τις λέξεις "Foo” και "Fighters” με κόκκινο χρώμα στη φτέρνα. Στη γλώσσα του παπουτσιού εμφανίζεται μια κεντημένη ετικέτα της 25ης επετείου, ενώ το παραδοσιακό sidestripe του Sk8-Hi απλά "υπονοείται” με το περίγραμμά του σχεδιασμένο μόνο με ραφή, ώστε να κάνει αντίθεση και να αποτελεί αναφορά στο λιτό μουσικό ύφος των Foo Fighters.
Η έκδοση Vans x Foo Fighters Sk8-Hi 25th Anniversary θα είναι διαθέσιμη από τις 29 Ιανουαρίου 2021 σε επιλεγμένα σημεία λιανικής.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.