
Μάσκες προστασίας με επώνυμη υπογραφή
Σχεδιαστές όπως ο Philipp Plein και οι Dolce & Gabbana καταθέτουν τη δική τους εκδοχή στο πιο απαραίτητο αξεσουάρ της εποχής μας.

Ξέρεις ασφαλώς σε τι εποχές ζούμε, ποιοι περιορισμοί υπάρχουν λόγω της πανδημίας και τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να προστατευτείς. Μοιραία, έχουν εισβάλλει στην καθημερινότητά μας και κάποια αντικείμενα που δεν θα μπορούσες ποτέ να σκεφτείς - τουλάχιστον όχι ακριβώς πριν από έναν χρόνο. Αλλά είναι εδώ και από ό,τι φαίνεται ήρθαν για να μείνουν. Όπως ασφαλώς οι μάσκες.
Η μάσκα, εκτός από μέσο προστασίας, αποτελεί πια και μία αισθητική επιλογή, με αμέτρητα κοινωνικά νοήματα να επενδύονται πάνω στο logo που είναι κεντημένο, ραμμένο ή τυπωμένο στις περιορισμένες διαστάσεις της. Οι designer επιλογές που ακολουθούν, βαμβακερές, από συνθετικό, λινό ή πλεκτό ύφασμα, θα δώσουν κάτι παραπάνω στο αναγκαστικό λόγω των συνθηκών Covid-στυλ σου, ενώ πλένονται στο χέρι για να μπορείς να τις φοράς ξανά και ξανά.
Philipp Plein
Η πολυεστερική όψη της είναι διακοσμημένη με κρύσταλλα που σχηματίζουν τη νεκροκεφαλή-σήμα κατατεθέν του οίκου, ενώ η φόδρα της, που έρχεται σε επαφή με το δέρμα, είναι από βαμβάκι. Κοστίζει 150 ευρώ.
JW Anderson
Από 100% λινό ύφασμα, είναι ραμμένη στην Ισπανία και φέρει την υπογραφή ενός από τους πιο hot σχεδιαστές αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη. Κοστίζει 40 ευρώ.
Dolce & Gabbana
Φτιαγμένη από φίνα ποπλίνα και με μπροκάρ, ασπρόμαυρο τύπωμα, είναι μία μάσκα προστασίας πιστή στη σχεδιαστική παρακαταθήκη του ιταλικού οίκου. Κοστίζει 75 ευρώ.
Lanvin
Από πολυαμίδιο και ελαστάνη, κάθε μάσκα φέρει στην άκρη της μίας της πλευράς το logo του οίκου και στην άλλη το εικονικό σχέδιο της μητέρας με το παιδί. Κάθε σετ των δύο περιλαμβάνει μία μάσκα σε μαύρο χρώμα και μία σε μπλε του κοβαλτίου και κοστίζει 70 ευρώ.
Louis Vuitton
Με πολυτελή πλεκτή υφή και διακριτικά κεντημένα τα αρχιγράμματα LV στο πλάι, πλένεται στους 86 βαθμούς και, ανάμεσα στις χρήσεις, μπορεί να αποθηκευτεί στη μεταξωτή της θήκη. Τιμή, κατόπιν αιτήματος στο επίσημο site του γαλλικού οίκου πολυτελείας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.