
Θησαυροί για την ντουλάπα σου από μία αλυσίδα-έκπληξη
Basics που δείχνουν ακριβά και special collections με την υπογραφή μεγάλων σχεδιαστών θα ανανεώσουν την ντουλάπα σου, χωρίς να ξοδέψεις μία περιουσία.
Σου λέει κάτι η λέξη Uniqlo; Πριν απαντήσεις, σκέψου το παρακάτω: Αν είσαι γύρω στα σαράντα, όπως εγώ, και πρόλαβες τη ζωή χωρίς H&M, θα θυμάσαι, ασφαλώς, την περίοδο που είχε προηγηθεί πριν από την απόβαση της σουηδικής αλυσίδας προσιτής μόδας στη χώρα μας. Όλα τα σχετικά άρθρα που δημοσιεύονταν στα περιοδικά και τις εφημερίδες, ακόμα και στα οικονομικά τους ένθετα, ανέφεραν ότι το να έχεις στην ντουλάπα σου ντιζαϊνάτα ρούχα ήταν σχεδόν συνώνυμο του "έχω πάει Λονδίνο για ψώνια".
Μάλιστα, το γεγονός ότι στις αρχές των 00s σπάνια πετύχαινες κάποιον στον δρόμο που να φόραγε τα ίδια ρούχα, είχε έναν ρομαντισμό αλλά και μία γλύκα. Ειδικά αν δεν είχες πολλούς φίλους που πήγαιναν και αυτοί στο εξωτερικό για "έξυπνες αγορές", καθώς κανείς δεν μπορούσε να μαντέψει την τιμή τους.
Η νέα υπερδύναμη της προσιτής μόδας
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει αυτή τη στιγμή με τα Uniqlo. Αν και προσωπικά τα ανακάλυψα μέσω Παρισιού, στην πραγματικότητα η συγκεκριμένη αλυσίδα που το όνομά της παραπέμπει στη φράση "unique clothing" είναι ο μεγάλος Ιάπωνας "αντίπαλος" των Σουηδών, των Ισπανών (Zara και σία) και των Άγγλων (ASOS). Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, η αλυσίδα διαθέτει περίπου 2.250 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και, μάλλον, μετά την πανδημία θα είναι η πιο κερδοφόρα γρήγορης μόδας στον κόσμο.
Το concept της είναι παρόμοιο με αυτό που έχεις συνηθίσει (από τους Σουηδούς, τους Ισπανούς και τους Άγγλους). Το καλό της χαρτί, βέβαια, όσον αφορά την αντρική ένδυση είναι τα staples της. Κι αυτό γιατί θα βρεις πολλά chinos παντελόνια -με προσωπική αδυναμία σε αυτά της σειράς smart stretch (ό,τι πιο άνετο έχω φορέσει)-, πουκάμισα, φούτερ και πουλόβερ σε πραγματικά καλή ποιότητα και ιδιαίτερα προσιτές τιμές.
Ένα brand για να γεμίσεις την ντουλάπα σου
Είναι το κατάλληλο μαγαζί για να μπεις και να το σηκώσεις, καθώς σου επιτρέπει να χτίσεις την γκαρνταρόμπα σου από την αρχή, κυρίως με μονόχρωμα ρούχα χωρίς σχέδια, που θα μπορείς εύκολα να τα συνδυάσεις μεταξύ τους αλλά και με ό,τι έχεις ήδη στην ντουλάπα σου. Μάλιστα, θα μπορείς να τα φοράς για χρόνια, καθώς δεν πρόκειται να φύγουν ποτέ από την μόδα.
Το πιο σημαντικό; Τα περισσότερα ρούχα του δεν έχουν σε εμφανή σημεία πάνω τους ετικέτες που να αναγράφουν το brand. Έτσι, ειδικά στην Ελλάδα, κάποιος που θα σε δει ντυμένο με Uniqlo απλώς θα δει ρούχα των οποίων το brand δεν μπορεί να αναγνωρίσει και τα οποία, μάλιστα, δείχνουν 'ακριβά' λόγω της καλής τους ποιότητας που, πίστεψέ με, γίνεται αντιληπτή.
Capsule collections με JW Anderson αλλά και Takashi Murakami
Βέβαια, τα Uniqlo δεν είναι μόνο για basics. Κατά καιρούς, όπως και τα H&M, παρουσιάζουν ειδικές συλλογές σχεδιασμένες από δημιουργούς που κινούνται στον χώρο της υψηλής ραπτικής, όπως η Jil Sander, ο JW Anderson και ο Alexander Wang.
Εδώ, η τιμολογιακή πολιτική είναι αντίστοιχη με αυτή της αγαπημένης μας σουηδικής εταιρείας: Λίγο πιο ακριβές τιμές, αλλά πάντα προσιτές. Για παράδειγμα, πέρυσι αγόρασα ένα oversized κοντομάνικο πουκάμισο με την υπογραφή του JW Anderson προς 24,90 Ευρώ, ενώ το αντίστοιχο στο δικό του e-shop κόστιζε 430 Ευρώ.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι θεματικές συλλογές του, που περιλαμβάνουν κυρίως T-shirts και hoodies, με στάμπες. Από τις πιο επιτυχημένες ήταν αυτή που έγινε πριν από μερικούς μήνες με τον Takashi Murakami, το υπέροχα χρωματιστό σύμπαν του οποίου είχε -επί Marc Jacobs- χαρακτηρίσει τη Monogram Multicolor σειρά του οίκου Louis Vuitton.
Από τις σχετικές συλλογές που είναι διαθέσιμες αυτή την περίοδο, ξεχωρίσαμε δύο οι οποίες είναι πραγματικά φοβερές. Στην πρώτη, ο Ιάπωνας καλλιτέχνης Kosuke Kawamura επανασχεδιάζει έργα του Andy Warhol πάνω σε T-shirts (που κοστίζουν μόνο 14,90 ευρώ). Στη δεύτερη, ο γραφίστας Peter Saville -αν δεν σου λέει κάτι το όνομά του, έχει σχεδιάσει εξώφυλλα θρυλικών δίσκων των Joy Division, των New Order και των Pulp- καταθέτει πάνω σε urban αισθητικής ρούχα τη δική του ματιά για έργα τέχνης που φιλοξενούνται στο Μουσείο του Λούβρου.
Big in Japan
Αυτό που έχει αλλάξει από τη ρομαντική εποχή του "πάω Λονδίνο για ψώνια", είναι ότι, πλέον δεν χρειάζεται να ταξιδέψεις για να είσαι καλοντυμένος, εύκολα και απλά.
Αρκεί, απλώς, το να ανοίξεις έναν λογαριασμό στο επίσημο e-shop της ιαπωνικής εταιρείας και να βάλεις στο ηλεκτρονικό σου καλάθι τα ρούχα που θα ξεχωρίσεις. Γιατί το θέμα δεν είναι μόνο να κάνεις αγορές μέσω ίντερνετ -που αν δεν ήξερες, έμαθες το πώς την προηγούμενη χρονιά-, αλλά και το να ξέρεις από πού να ψωνίσεις.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.