Όλα τα mega brands στηρίζουν την LGBTQI+ κοινότητα

Χωρίς την συμπερίληψη της LGBTQI+ κοινότητας δεν μπορεί να υπάρξει ηθική μόδα.

Pride Month: Ο Ιούνιος έχει θεσπιστεί διεθνώς ως Μήνας LGBTQI+ Υπερηφάνειας για να τιμήσει τις γενναίες μάχες που έλαβαν χώρα από τα τέλη του Ιουνίου έως και τις αρχές του Ιουλίου του 1969 με επίκεντρο το μπαρ Stonewall Inn της Νέας Υόρκης, ανάμεσα σε μέλη της τότε gay κοινότητας και αστυνομικές δυνάμεις, ένα γεγονός που έδρασε ως καταλύτης στη σύγχρονη διεκδίκηση των LGBTQI+ δικαιωμάτων. Τα τελευταία χρόνια στους εορτασμούς αυτών των ιστορικών γεγονότων συμμετέχουν τα πιο σημαντικά fashion brands του πλανήτη, παρουσιάζοντας ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και άλλα προϊόντα μόδας και περιποίησης, ειδικά σχεδιασμένα για να τιμήσουν την πιο υπερήφανη περίοδο του χρόνου.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Converse (@converse)

Οι παρελάσεις υπερηφάνειας

Οι εορτασμοί κορυφώνονται τυπικά στις 28 Ιουνίου με τη Διεθνή Ημέρα LGBTQI+ Υπερηφάνειας (στις 28 Ιουνίου του 1970 πραγματοποιήθηκε, στη Νέα Υόρκη, η πρώτη παρέλαση υπερηφάνειας προς τιμήν των γεγονότων του Stonewall), αλλά οι παρελάσεις δεν συμβαίνουν πάντα την ίδια ημέρα του Ιουνίου, ούτε ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο. Φέτος, μάλιστα, όπως και πέρυσι, λόγω των συνθηκών πανδημίας, η περίοδος των εορτασμών εκτείνεται σε μία μεγαλύτερη χρονικά περίοδο.

Κάποιες παρελάσεις υπερηφάνειας έχουν ήδη πραγματοποιηθεί σε πόλεις όπως το Βερολίνο ή η Θεσσαλονίκη και άλλες, όπως στην περίπτωση της Αθήνας, έχουν πάρει τον δρόμο της αναβολής. Γιατί, όμως, έχει σημασία οι μεγάλες εταιρείες να δηλώνουν ρητά την υποστήριξή τους στην LGBTQI+ κοινότητα;

Μόδα για έναν πιο δίκαιο κόσμο

Σε περισσότερες από 10 χώρες του κόσμου η ομοφυλοφιλία αποτελεί έγκλημα που τιμωρείται με θανατική ποινή, ενώ σε περίπου 70 κάθε μη-ετεροκανονική σεξουαλική συμπεριφορά είναι παράνομη. Όταν συνειδητοποιήσεις το μέγεθος αυτού του παραλόγου δεν μπορείς παρά να επιβραβεύσεις όλους τους ισχυρούς του κόσμου της μόδας που δεν διστάζουν να πάρουν σαφή θέση υπέρ των LGBTQI+ δικαιωμάτων, παλεύοντας για ένα καλύτερο αύριο.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by vans (@vans)

Στην εποχή μας, μάλιστα, που η βιομηχανία της μόδας επαναπροσδιορίζει τις αξίες της, που αφού έχει κάνει την αυτοκριτική της θέτει η ίδια νέες βάσεις πάνω στις οποίες να στηρίζεται, υιοθετώντας και επικοινωνώντας ένα πιο ηθικό πρόσωπο αλλά και επιστρέφοντας στην κοινωνία μέρος των κερδών της, αποτελεί προτεραιότητα για τις μεγάλες εταιρείες και τα brands που κατέχουν ηγετική θέση στην αγορά να δείχνουν την ξεκάθαρη δέσμευσή τους στην στήριξη της LGBTQI+ κοινότητας και των δικαιωμάτων όσων ανήκουν σε αυτή.

Levi’s, Η&Μ και Gaultier, όλοι ενωμένοι για την θετική αλλαγή

Ο απώτερος στόχος είναι η προώθηση μίας θετικής αλλαγής στην κοινωνία που να επιτρέπει σε όλα τα μέλη της LGBTQI+ κοινότητας να μπορούν να είναι ελεύθερα ο εαυτός τους, χωρίς να υφίστανται οιεσδήποτε διακρίσεις, κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου.

Σε αυτό το πλαίσιο και με αφορμή τον μήνα που δίνει ορατότητα στην LGBTQI+ ποικιλομορφία, εταιρείες όπως η Levi's, η Vans, η New Balance, η Converse και η Diesel, κολοσσοί της προσιτής μόδας όπως τα H&M, αλλά και οίκοι υψηλής ραπτικής όπως ο Balanciaga και ο Jean Paul Gaultier, κυκλοφόρησαν και φέτος capsule collections, έτρεξαν καμπάνιες και διοργάνωσαν δράσεις που παρέδωσαν μαθήματα αδελφοσύνης, προωθώντας τόσο τη συμπερίληψη των μελών της LGBTQI+ κοινότητας όσο και την ιδέα του σεξουαλικού πλουραλισμού.

> Διάβασε ακόμα: Η Vans τιμά το Pride 2021

Μάλιστα τα έσοδα από πολλές από αυτές τις συλλογές, που βοηθούν οποιονδήποτε κάνει ένα κομμάτι τους κτήμα του, ανεξαρτήτως του αν ανήκει ή όχι στην LGBTQI+ κοινότητα, να δείξει τη συμμαχία του προς τα μέλη της, πηγαίνουν στη στήριξη συγκεκριμένων οργανώσεων.

> Διάβασε ακόμα: H ιστορία της σημαίας του Pride

Από τον πλευρά τους, αυτό που ζητούν οι λάτρεις της ηθικής μόδας από τις συγκεκριμένες συλλογές δεν είναι κάτι το παρατραβηγμένο. Το να μπορούν οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε σχέδια που να είναι φορέσιμα από όλ@ και οι εταιρείες οι οποίες τα παράγουν να συνεισφέρουν στη βελτίωση του πλανήτη που κατοικούμε διαδίδοντας μηνύματα αγάπης, ενσυναίσθησης και συμπερίληψης.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.