
Η δραματική ιστορία του βασιλιά της μόδας Gianni Versace
Ο Ιταλός σχεδιαστής δολοφονήθηκε ακριβώς πριν από 24 χρόνια, στις 15 Ιουλίου 1997.
Ήταν ένα ηλιόλουστο, καλοκαιρινό πρωινό στο Miami- το ημερολόγιο έδειχνε 15 Ιουλίου του 1997. Ο Gianni Versace βγήκε από το σπίτι του και πετάχτηκε μέχρι ένα κατάστημα τρία οικοδομικά τετράγωνα πιο πέρα. Αγόρασε καφέ και περιοδικά, αντάλλαξε χαιρετισμούς με τον διευθυντή και επέστρεψε στην Casa Casuarina, την εντυπωσιακή βίλα που είχε ξοδέψει εκατομμύρια για να αγοράσει και να ανακαινίσει. Ανέβηκε τα πέντε μαρμάρινα σκαλοπάτια και έβαλε το κλειδί στην κλειδαριά της σιδερένιας πύλης.
Ακριβώς εκείνη τη στιγμή, ένας μελαχρινός άντρας που φορούσε σορτς, γκρι φανελάκι, καπέλο του μπέιζμπολ και ένα σακίδιο ανέβηκε πίσω του τα μαρμάρινα σκαλοπάτια. Ο Andrew Cunanan πυροβόλησε τον Gianni Versace , δύο φορές στο κεφάλι, έκανε μεταβολή και έφυγε ανενόχλητος, αφήνοντας ένα από τους σημαντικότερους σχεδιαστές μόδας του 20ου αιώνα να κείτεται νεκρός. Ήταν μόλις 50 ετών.
Η βιογραφία
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Gianni γεννήθηκε στην Καλαβρία της Ιταλίας το 1946. Ο πατέρας του ήταν εργάτης που κουβαλούσε κάρβουνο και η μητέρα του δούλευε σαν μοδίστρα της γειτονιάς. Ο ίδιος εκδήλωσε γρήγορα την κλίση του προς το χώρο της μόδας και έφτιαξε το πρώτο του φόρεμα στα 9 του χρόνια.
> Διάβασε ακόμη: Τα θρυλικά Versace γυαλιά του Notorious B.I.G. επέστρεψαν
Αργότερα, θα αναφέρει ως μία από τις πρώτες του πηγές έμπνευσης τα πολύχρωμα φορέματα που φορούσαν οι πόρνες της Καλαβρία, τις οποίες κρυφοκοιτούσε ανάμεσα από τα δάχτυλα της μητέρας του, που του έκλεινε τα μάτια.

Tο 1972 πήρε την απόφαση και έβγαλε ένα εισιτήριο χωρίς επιστροφή για το Μιλάνο. Στο μεταξύ, συνέχισε να εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας, σχεδιάζοντας ρούχα κατά παραγγελία για μικρές (και αργότερα μεγαλύτερες) εταιρείες. Τα κομμάτια που σχεδίαζε- μεταξύ άλλων για το brand Complice- γνώριζαν αμέσως μεγάλη επιτυχία.
> Διάβασε ακόμη: Οι μούσες του οίκου Versace
Η πρώτη συλλογή για τον οίκο μόδας Gianni Versace, σχεδιάστηκε εξ' ολοκλήρου από τον ίδιο και παρουσιάστηκε στην Αίθουσα Τέχνης του Μιλάνου το 1978. Τα σχέδιά του αναδείκνυαν το σώμα, τονίζοντάς το με κοψίματα και πολυτελή υφάσματα και τα μοτίβα του είχαν αναφορές από την ελληνική και τη ρωμαϊκή αρχαιότητα- η μυθολογική Μέδουσα έγινε το σήμα του οίκου του.
Η συνέχεια στο Madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.