Ολυμπιακοί Αγώνες και μόδα λοιπόν. Μπορεί ο μεγαλύτερος στόχος των αθλητών που συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι ένα μετάλλιο και μία θέση στο βάθρο, ωστόσο αναπόσπαστο κομμάτι της παρουσίας τους σε αυτή την παγκόσμια διοργάνωση είναι οι στολές τους. Το ένδυμα που φορούν οι πρωταγωνιστές τόσο στους αγώνες όσο και στις τελετές έναρξης και λήξης φέρουν συνήθως την υπογραφή διάσημων σχεδιαστών μόδας ή κορυφαίων brands, που έχουν αναλάβει να τους κάνουν να ξεχωρίσουν και ενδυματολογικά.

Με αφορμή, λοιπόν, την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων 2020 που θα πραγματοποιηθούν στο Τόκιο στις 23 Ιουλίου, ας γνωρίζουμε τους σχεδιαστές που έχουν δημιουργήσει τα ρούχα και τις στολές που θα φορέσουν οι αθλητές.

Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής

Οι Η.Π.Α συνεχίζουν την παράδοση που θέλει τον Ralph Lauren να σχεδιάζει τις στολές των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο σχεδιαστής δημιουργεί το εθνικό ένδυμα που φορούν στους αγώνες, αλλά και στις τελετές έναρξης και λήξης οι αθλητές ήδη από το 2008.

> Διάβασε ακόμη: H πιο σέξι αθλήτρια του πλανήτη πάει Τόκιο

Στους φετινούς αγώνες, τα 600 μέλη της ομάδας θα φορούν λευκό τζιν παντελόνι, λευκή polo μπλούζα με ρίγες στον γιακά και ένα επίσης λευκό αντιανεμικό μπουφάν. Η στολή ολοκληρώνεται με μία ζώνη σε μπλε, κόκκινο και λευκό, δηλαδή στα χρώματα που υπάρχουν στη σημαία των Η.Π.Α.

Για τη δημιουργία των στολών μάλιστα, ο σχεδιαστής ακολούθησε τεχνικές φιλικές προς το περιβάλλον και χρησιμοποίησε γεωργικά υποπροϊόντα χωρίς συνθετικά πλαστικά, ενώ κομμάτια όπως το μπουφάν και η ζώνη δημιουργήθηκαν από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.

Καναδάς

Μία πιο σύγχρονη προσέγγιση συγκριτικά με εκείνη των Η.Π.Α αποφάσισε να ακολουθήσει ο Καναδάς, που για τη σχεδίαση των εθνικών στολών του επέλεξε την εταιρεία που ίδρυσε ο Αμερικανός σχεδιαστής Hudson. Οι στολές λοιπόν αποτελούνται από ένα λευκό μονοχρωματικό σύνολο, διακοσμημένο με το σήμα κατατεθέν της χώρας, το φύλο σφενδάμου και ολοκληρώνονται με ένα denim jacket με μοτίβα που θυμίζουν γκράφιτι.

Η στολή του Καναδά κυκλοφόρησε το ίντερνετ ήδη από το 2020, ωστόσο δίχασε τον κόσμο με πολλούς να σχολιάζουν πως είναι κάπως άσχημη. Η εταιρεία Hudson υπερασπίστηκε τα σχέδια της, υποστηρίζοντας πως είναι ένας συνδυασμός μόδας και street τέχνης, στοιχεία που περιγράφουν το Τόκιο. Όσον αφορά στο γκράφιτι του τζιν μπουφάν, η εταιρεία υποστηρίζει πως είναι μία σύγχρονη πινελιά.

Η συνέχεια στο Harpersbazaar.gr