Τα πρώτα sustainable sneakers της Louis Vuitton

Πολυτέλεια φτιαγμένη κατά 90% από υλικά ανακυκλωμένα και οργανικής προέλευσης.

Μπορεί ένας περί πολλού οίκος υψηλής ραπτικής όπως ο Louis Vuitton, που έχει ταυτιστεί με την απόλυτη εμπειρία πολυτέλειας, να παρουσιάσει ένα μοντέλο από άψογα, στιλάτα υποδήματα που την ίδια στιγμή να σέβονται απολύτως όλα τα standards της βιώσιμης μόδας; Η απάντηση είναι ναι κι αυτό από μόνο του είναι συναρπαστικό, καθώς το γαλλικό maison πλέον συμπορεύεται με τα υπόλοιπα αγαπημένα μας brands που έχουν κάνει τη sustainable fashion πραγματικότητα. Ας δούμε, λοιπόν, τι κάνει ξεχωριστά τα νέα Louis Vuitton sneakers.

Μία νέα γαλλική επανάσταση

Η επανάσταση στην κατασκευή των συγκεκριμένων sneakers ξεκινά από την ίδια την επιλογή των υλικών και συνεχίζεται στον τρόπο της παραγωγής τους. Όσον αφορά τα υλικά, κατά μεγάλο τους τμήμα προέρχονται από περισσεύματα ή από ανακύκλωση, κάτι που όχι μόνο μειώνει τη σπατάλη αλλά και περιορίζει τη διασπορά τυχόν επιβλαβών στοιχείων στο περιβάλλον.

Το πρώτο eco-friendly ζευγάρι sneakers του οίκου Louis Vuitton, στο τιμόνι της αντρικής συλλογής του οποίου βρίσκουμε τον Virgil Abloh, φέρει την κωδική ονομασία Charlie, είναι διαθέσιμο τόσο σε χαμηλό όσο και σε ημίμποτο και είναι φτιαγμένο κατά 90% από ανακυκλωμένα και οργανικά υλικά.

Τα πρώτα sustainable sneakers της Louis VuittonLouis Vuitton

Eco λογική μέσα-έξω

Το λευκό εξωτερικό τους τμήμα με την όψη δέρματος, στην πραγματικότητα είναι φτιαγμένο από απαλό ανακυκλωμένο πολυεστέρα και Biopolioli, ένα πλαστικό υλικό που έχει ως βάση του το καλαμπόκι, ενώ η σόλα τους αποτελείται κατά 94% από ανακυκλωμένο λάστιχο που εγγυάται τη βέλτιστη υποστήριξη του πέλματος χωρίς να αφαιρεί το παραμικρό από το άψογο στυλ των sneakers.

Η εσωτερική τους σόλα και η φόδρα τους, πάλι, όπως διαβάζουμε στο ιταλικό Esquire, είναι φτιαγμένες από ανακυκλωμένη πολυουρεθάνη και πολυεστέρα. Η eco λογική, βέβαια, δεν τελειώνει εκεί. Ακόμα και τα κορδόνια τους είναι ανακυκλωμένα, ενώ το κεντημένο logo του οίκου Louis Vuitton στη γλώσσα και το πίσω τους τμήμα είναι φτιαγμένο από Econyl, ένα υλικό που προέρχεται από υπολείμματα νάιλον.

> Διάβασε ακόμα: Το video game της Louis Vuitton

Packaging από ανακυκλωμένο χαρτόνι

Την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και το πολυτελές, οικολογικό τους packaging, που είναι φτιαγμένο από 100% ανακυκλωμένο χαρτόνι και μπορεί άνετα να μετατραπεί σε μία τσάντα μεταφοράς, κάτι που εξοικονομεί νέα υλικά σε ποσοστό 70%. 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.