Τα πρώτα sustainable sneakers της Louis Vuitton

Πολυτέλεια φτιαγμένη κατά 90% από υλικά ανακυκλωμένα και οργανικής προέλευσης.

Μπορεί ένας περί πολλού οίκος υψηλής ραπτικής όπως ο Louis Vuitton, που έχει ταυτιστεί με την απόλυτη εμπειρία πολυτέλειας, να παρουσιάσει ένα μοντέλο από άψογα, στιλάτα υποδήματα που την ίδια στιγμή να σέβονται απολύτως όλα τα standards της βιώσιμης μόδας; Η απάντηση είναι ναι κι αυτό από μόνο του είναι συναρπαστικό, καθώς το γαλλικό maison πλέον συμπορεύεται με τα υπόλοιπα αγαπημένα μας brands που έχουν κάνει τη sustainable fashion πραγματικότητα. Ας δούμε, λοιπόν, τι κάνει ξεχωριστά τα νέα Louis Vuitton sneakers.

Μία νέα γαλλική επανάσταση

Η επανάσταση στην κατασκευή των συγκεκριμένων sneakers ξεκινά από την ίδια την επιλογή των υλικών και συνεχίζεται στον τρόπο της παραγωγής τους. Όσον αφορά τα υλικά, κατά μεγάλο τους τμήμα προέρχονται από περισσεύματα ή από ανακύκλωση, κάτι που όχι μόνο μειώνει τη σπατάλη αλλά και περιορίζει τη διασπορά τυχόν επιβλαβών στοιχείων στο περιβάλλον.

Το πρώτο eco-friendly ζευγάρι sneakers του οίκου Louis Vuitton, στο τιμόνι της αντρικής συλλογής του οποίου βρίσκουμε τον Virgil Abloh, φέρει την κωδική ονομασία Charlie, είναι διαθέσιμο τόσο σε χαμηλό όσο και σε ημίμποτο και είναι φτιαγμένο κατά 90% από ανακυκλωμένα και οργανικά υλικά.

Τα πρώτα sustainable sneakers της Louis VuittonLouis Vuitton

Eco λογική μέσα-έξω

Το λευκό εξωτερικό τους τμήμα με την όψη δέρματος, στην πραγματικότητα είναι φτιαγμένο από απαλό ανακυκλωμένο πολυεστέρα και Biopolioli, ένα πλαστικό υλικό που έχει ως βάση του το καλαμπόκι, ενώ η σόλα τους αποτελείται κατά 94% από ανακυκλωμένο λάστιχο που εγγυάται τη βέλτιστη υποστήριξη του πέλματος χωρίς να αφαιρεί το παραμικρό από το άψογο στυλ των sneakers.

Η εσωτερική τους σόλα και η φόδρα τους, πάλι, όπως διαβάζουμε στο ιταλικό Esquire, είναι φτιαγμένες από ανακυκλωμένη πολυουρεθάνη και πολυεστέρα. Η eco λογική, βέβαια, δεν τελειώνει εκεί. Ακόμα και τα κορδόνια τους είναι ανακυκλωμένα, ενώ το κεντημένο logo του οίκου Louis Vuitton στη γλώσσα και το πίσω τους τμήμα είναι φτιαγμένο από Econyl, ένα υλικό που προέρχεται από υπολείμματα νάιλον.

> Διάβασε ακόμα: Το video game της Louis Vuitton

Packaging από ανακυκλωμένο χαρτόνι

Την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και το πολυτελές, οικολογικό τους packaging, που είναι φτιαγμένο από 100% ανακυκλωμένο χαρτόνι και μπορεί άνετα να μετατραπεί σε μία τσάντα μεταφοράς, κάτι που εξοικονομεί νέα υλικά σε ποσοστό 70%. 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας

Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.

Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας

Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.

Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας

Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Στη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν

Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.

Άνοιξε το νέο επίσημο κατάστημα Harley-Davidson στην Αττική

Η Harley-Davidson, σε συνεργασία με τον Όμιλο Φάις, εγκαινίασε νέο κατάστημα στο Κορωπί. Ο χώρος 1.200 τ.μ. προσφέρει νέες μοτοσυκλέτες, ένδυση, αξεσουάρ και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.