
Leo Messi και Sergio Ramos έγιναν οι πιο καλοντυμένοι ποδοσφαιριστές του κόσμου
Οι παίκτες της Paris Saint-Germain φορούν μόνο Dior.
Λένε ότι το στυλ ή το 'χεις ή δεν το 'χεις και πως αν είσαι από τους τυχερούς και το 'χεις μπορείς να είσαι καλοντυμένος αγοράζοντας ρούχα ακόμα και από το σούπερ μάρκετ -π.χ. το γαλλικό Monoprix- ή τις αλυσίδες προσιτής ένδυσης. Παρόλα αυτά, το να έχεις την ευκαιρία και το προνόμιο τα ρούχα σου να φέρουν την υπογραφή του οίκου Dior -όπως οι παίκτες της Paris Saint-Germain για αυτή και την επόμενη σεζόν- αλλάζει το αξίωμα του "το 'χεις ή δεν το 'χεις". Το αλλάζει πολύ.
Έγιναν συμπαίκτες, αδελφοποιήθηκαν και στιλιστικά
Άλλωστε οι κανόνες, τα αξιώματα και οι προβλέψεις για το μέλλον υπάρχουν μόνο για να διαψεύδονται. Θα μπορούσε πριν από λίγο καιρό να φανταστεί κανείς ότι ο Leo Messi και ο Sergio Ramos όχι μόνο θα έπαιζαν στην ίδια ομάδα αλλά θα έμοιαζαν και σαν διδυμάκια φορώντας τις ίδιες και τις αυτές δημιουργίες του Kim Jones; Κανείς. Αλλά ας δούμε τι ακριβώς περιλαμβάνει η επίσημη γκαρνταρόμπα των παικτών της Paris Saint-Germain.
> Διάβασε ακόμα: 10 μαθήματα αντρικού στυλ από την Inès de la Fressange
Δύο looks, μία (υπέροχη) χρωματική παλέτα
Καταρχήν να αναφέρουμε ότι οι δημιουργίες του Kim Jones αποτυπώθηκαν σε μαύρες και ναυτικές μπλε αποχρώσεις, με τους τόνους τους να έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά και μόνο για την ομάδα. Επίσης, ότι η "capsule" γκαρνταρόμπα περιλαμβάνει κομμάτια ικανά να χτίσουν looks τόσο για casual όσο και για formal περιστάσεις.
Το casual look αποτελείται από ένα harrington jacket (σαν εκείνο που έκανε μόδα ο James Dean), ένα πλεκτό πουλόβερ και ένα μπλουζάκι πόλο, όλα φινιρισμένα με κεντημένο το Paris Saint-Germain σηματάκι και το CD Icon. Ένα ζευγάρι μαύρα δερμάτινα derbies, στα οποία ξεχωρίζει το εικονικό κάθετο μοτίβο με τα γράμματα του οίκου, ολοκληρώνει την εμφάνιση.
Το formal outfit δομείται με ένα κασμιρένιο παλτό, ένα σακάκι, ένα πουκάμισο και ένα παντελόνι, ενώ ολοκληρώνεται με ένα ζευγάρι "αθάνατα" δερμάτινα captoe derbies. Μάλιστα, οι εσωτερικές τους σόλες έχουν ασημοσταμπαρισμένο τον αριθμό της φανέλας κάθε παίκτη.
> Διάβασε ακόμα: Τα επόμενα σπουδαία sneakers του οίκου Dior
Ο διάβολος της κομψότητας βρίσκεται στις λεπτομέρειες, όμως, γι' αυτό και -εννοείται- όλα τα κομμάτια είναι διακοσμημένα με διακριτικές λεπτομέρειες που αντικατοπτρίζουν την αριστεία και το savoir-faire του γαλλικού οίκου υψηλής ραπτικής.
Τι θα ήταν το στυλ χωρίς τα αξεσουάρ;
Μάλλον ζαμπόν δίχως λιπαρά, περιοδικά και λόγια ντεκαφεϊνέ. Γι' αυτό και από την γκαρνταρόμπα των καλοντυμένων ποδοσφαιριστών της γαλλικής ομάδας δεν λείπουν κάποια από τα πιο φίνα σύμβολα της σύγχρονης αντρικής κομψότητας, όπως η εμβληματική saddle bag του οίκου Dior, κατασκευασμένη από βοτσαλωτό δέρμα μοσχαριού, αλλά και μία ζακάρ γραβάτα με ένα ταιριαστό Paris Saint-Germain λόγκο, ένα κασμιρένιο μαντίλι και μία διπλής όψης -μαύρη και μπλε- ζώνη.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.