Η καμπάνια αποτυπώνει έναν επαναπροσδιορισμό αξιών που επιχειρεί το brand: μια νέα φιλοσοφία η οποία μετατοπίζει την προσοχή από την εγωκεντρική ατομικότητα προς μια εξωστρεφή και, ταυτόχρονα, πιο σύγχρονη κοινότητα. Παράλληλα η νέα συλλογή της Antony Morato διατηρεί όπως πάντα τον κοσμοπολίτικο αέρα του brand.

Μια καθημερινή ιστορία τεσσάρων φίλων οι οποίοι περνούν χρόνο μαζί, από το πρωί έως το βράδυ, στους δρόμους της Κοπεγχάγης. Η μητρόπολη με τα κανάλια και την υπερσύγχρονη αρχιτεκτονική αποτελεί το ιδανικό φόντο, για να τονιστεί ο διεθνής χαρακτήρας του brand.

Οι πρωταγωνιστές απολαμβάνουν την αίσθηση του "ανήκειν" και αφιερώνουν χρόνο στους δεσμού που έχουν σημασία για εκείνους: της οικογένειας, των φίλων και της κοινότητας.

Ο στόχος του Paolo Zerbini ήταν να απαθανατίσει την καθημερινότητα μιας παρέας νέων με φόντο τη μητρόπολη: έτσι, η καμπάνια εστιάζει στη νέα γενιά και στα μέρη όπου κοινωνικοποιείται.

Ο σύγχρονος άνδρας της Antony Morato αποτυπώνεται ξεκάθαρα: ζει στην πόλη και είναι ευπροσάρμοστος, κοσμοπολίτης, ενδιαφέρεται για τους άλλους και είναι πάντα σίγουρος για τον εαυτό του.

 


Info

Βρείτε τις συλλογές Antony Morato σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και στο Bloobox.gr

Κεντρική διάθεση: Shop and Trade, 210 34 08 400