Τι ιδιότητες πρέπει να έχουν τα αντρικά εσώρουχα για να φτάσουν να θεωρούνται εικονικά; Να είναι άνετα, να έχουν καλή διαπνοή για να αναπνέει το δέρμα σου και εξαιρετική αντοχή για να τα βγάζουν πέρα στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής, έτσι ώστε να μπορείς να τα χαίρεσαι για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτά τα τρία χαρακτηριστικά -ολόκληρη επιστήμη, αν το καλοσκεφτείς- τα εντοπίσαμε στο basic boxer της Intimissimi Uomo, ένα πραγματικά premium αντρικό εσώρουχο που κοστίζει μόλις 9,90 Ευρώ και έχει γίνει best seller. Μάλιστα, μόλις κυκλοφόρησε η γεμάτη χιούμορ και λάμψη νέα καμπάνια του, με πρωταγωνίστρια την Diletta Leotta.
Το 'εργαστήριο' της Intimissimi Uomo
Στο clip της καμπάνιας παρακολουθούμε έναν πελάτη να μπαίνει σε ένα κατάστημα Intimissimi και ξαφνικά να κάνει βουτιά σε ένα μυστικό εργαστήριο. Εκεί, δοκιμάζει τα προϊόντα με τη βοήθεια μίας εξαιρετικής επιστημόνισσας, της brand ambassador Diletta Leotta.
Η επιστήμη και η μόδα συνδυάζονται τέλεια καθώς η Intimissimi Uomo αποκαλύπτει την αληθινή επιστήμη των boxers με έναν χιουμοριστικό και έξυπνο τρόπο. Τα boxer που πρωταγωνιστούν είναι ιδανικά για να φορεθούν αλλά και για να προσφερθούν ως δώρο (κυρίως στον εαυτό σου).
Υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή και διαφάνεια στην παραγωγή
Το brand Intimissimi Uomo δεν αποτελεί απλώς συνώνυμο της υψηλής ποιότητας αλλά και της διαφάνειας. Για την εξασφάλιση της πρώτης, γίνονται στρατηγικοί έλεγχοι κατά τη διάρκεια της αλυσίδας παραγωγής, ενώ το 94% των προϊόντων που είναι διαθέσιμα στα καταστήματα παράγονται στα εργοστάσια της εταιρείας που βρίσκονται στην Ιταλία και στο εξωτερικό. Αυτό το μοντέλο παραγωγής, επιτρέπει την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας σε προσιτή τιμή.
> Διάβασε ακόμα: Kλασικό στυλ για έναν ζεστό και fun χειμώνα
Η προσέγγιση της διαφάνειας, πάλι, γίνεται ακόμα πιο εμφανής στο e-shop του αγαπημένου μας brand, το intimissimi.com, χάρη στο κομμάτι 'ιχνηλασιμότητα' στη σελίδα κάθε προϊόντος, το οποίο περιλαμβάνει πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις που παράγονται τα ρούχα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.