Το fashion app GOAT μέχρι πρότινος ήταν κυρίως γνωστό ως η πλατφόρμα στην οποία κάθε ενδιαφερόμενος μπορούσε να βρει ένα ζευγάρι vintage ή σπάνια sneakers, από αυτά που δεν είναι διαθέσιμα στα πολυκαταστήματα. Πλέον, όμως, έχει μετατραπεί σε κάτι πιο ευρύ, με την αλλαγή του τρόπου λειτουργίας του -ίσως- να μας προϊδεάζει για τον πιο δημιουργικό τρόπο με τον οποίο θα ντυνόμαστε στο μέλλον.

Όχι μόνο sneakers, αλλά ολοκληρωμένα ντυσίματα

Το 2019, η αξία της αγοράς που έχει να κάνει με τη μεταπώληση sneakers υπολογιζόταν στα 6 δισεκατομμύρια δολάρια. Πέρυσι ανέβηκε, σύμφωνα με το αμερικανικό Esquire, στα 10 δις και το 2030 υπολογίζεται να έχει φτάσει τα 30.

Οι πελάτες των καταστημάτων και των apps όπως το GOAT, λοιπόν, όλο και περισσότερο, δεν είναι αποκλειστικά και μόνο sneakerheads, αλλά άνθρωποι που τους ενδιαφέρει το ντύσιμό τους.

Άλλωστε, οι σκληροπυρηνικοί sneakerheads, γενικώς, από κάποιους άλλους, όχι από εμάς, θεωρούνται κακοντυμένοι καθώς συνηθίζουν σετάρουν τα πιο σούπερ υποδήματα με έναν τρόπο βγαλμένο από τις πιο tacky σελίδες της ιστορίας της μόδας των 90s και των zeroes.

Στον όμιλο GOAT πέτυχαν διάνα, λοιπόν, με το να απευθυνθούν στους νέους και fashion forward καταναλωτές που τους αρέσουν τα sneakers αλλά δεν ανήκουν στην υποκουλτούρα των sneakerheads. Άλλωστε, αυτόν τον δρόμο τον άνοιξε χρόνια πριν ο Virgil Abloh, όταν ένωσε τα μέχρι τότε μη-συγκοινωνούντα δοχεία του streetwear και της υψηλής ραπτικής.

Ο Eddy Lu, συνιδρυτής και CEO του ομίλου GOAT.

Με βάση τα sneakers, που συνεχίζουν να καταλαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος στον τζίρο τους, επιχειρούν να κάνουν την απόλυτα χρήσιμη για τους χρήστες του app 'συμπληρωματική πώληση', παρέχοντάς τους ολοκληρωμένες προτάσεις ντυσίματος, με sneakers, ρούχα και αξεσουάρ, δομημένες τόσο με 'συλλεκτικά' ή 'εκτός κυκλοφορίας' κομμάτια που δεν υπάρχουν στα πολυκαταστήματα όσο και με καινούργια.

> Διάβασε ακόμα: Ποιος αποφασίζει τι ρούχα φοράμε; Εμείς, οι σχεδιαστές ή κάποιος αλγόριθμος;

Προσέτι, το GOAT αποτελεί go-to προορισμό και για όσους αγοράζουν προϊόντα μόδας μέσω ίντερνετ μόνο και μόνο επειδή τους αρέσει το 'κυνήγι των προσφορών'. Αυτό αποδεικνύεται από το ότι το 30-40% των αγορών που πραγματοποιούνται σε αυτό αφορούν ήδη με έκπτωση.

> Διάβασε ακόμα: Φόρα κι εσύ ένα έργο του Jeff Koons, μπορείς

Τέρμα, πια, οι εμφανίσεις-καρμπόν;

Το πιο σπουδαίο είναι το ότι, μέσα από τους δημιουργικούς συνδυασμούς που βλέπει κανείς σκρολάροντας στο GOAT, καλλιεργεί το γούστο του και ανακαλύπτει νέους, μη αναμενόμενους τρόπους για να σετάρει τα sneakers του.

Αυτό, ίσως, να αφανίσει την πλήρη ομοιογένεια των καρμπόν ντυσιμάτων που παρατηρούμε στους δρόμους. Άλλωστε, όταν συνδυάζεται το παλιό με το νέο, το σπορτίφ με την υψηλή μόδα, το μαζικό με το σπάνιο, αυτό που βγαίνει προς τα έξω, μέσω της δημιουργικότητας, συνήθως, όχι πάντα, είναι η προσωπικότητα του καθενός.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.