
7 επιλογές για να ντυθείς λες και βγήκες από το Metaverse
Η νέα τάση της αντρικής μόδας εμπνέεται από την ευφορία των εικονικών παραδείσων.
Υπάρχει λόγος που όλοι μιλούν για τη μόδα και το metaverse. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ που παραπέμπουν στη meta-αισθητική ή έχουν φτιαχτεί σαν για να καλύψουν τις ανάγκες μας στο μετασύμπαν που ανοίγεται μπροστά μας, το γεμάτο δυνατότητες, είναι το fashion trend που ξεχωρίζει αυτή τη στιγμή. Γι' αυτό και αφού κάναμε μια βόλτα στα e-shops των αγαπημένων μας brands, καταλήξαμε σε 7 items -μαγικός αριθμός- που μας ντύνουν λες και μόλις βγήκαμε από αυτή την brand new, υπέροχη διάσταση.
Η λευκή σαλοπέτα
To metaverse είναι για τους τολμηρούς, που δεν φοβούνται να σετάρουν τη λευκή σαλοπέτα του brand Pull&Bear με το πιο έντονο hoodie τους. Καν' τη δική σου με ένα κλικ εδώ προς 39,99 Ευρώ.
Το backpack στο σωστό χρώμα
Πριν φύγεις για τους παραδείσους της εικονικής πραγματικότητας πακέταρε το απαραίτητο μικροσύμπαν σου και φόρτωσέ το στην πλάτη σου, μέσα σε ένα άνετο, εργονομικό backpack Zara, με όψη δέρματος Saffiano, στο χρώμα του κοβαλτίου. Κοστίζει 49,95 Ευρώ και μπορείς να το βρεις εδώ.
Το κολιέ Pokémon
Ίσως να μην υπήρχε καν Metaverse αν δεν υπήρχε ο Pikachu και τα λοιπά τερατάκια τσέπης - θυμάσαι τότε που τα ψάχναμε με το κινητό μας στην πλατεία Συντάγματος; Απότισέ τους ομάζ με ένα κολιέ Pokémon by Bershka που θα δώσει στυλ σε κάθε σου ντύσιμο. Κοστίζει 15,99 Ευρώ και θα το αγοράσεις από εδώ.
Το jogger παντελόνι με το φαρδύ μπατζάκι
Στο μετασύμπαν οι δυνατότητες είναι πάντα πολλαπλές, όπως και οι αποχρώσεις αυτού του άνετου jogger παντελονιού Pull&Bear, το οποίο κοστίζει 19,99 Ευρώ. Απόκτησέ το σε όσα χρώματα θέλεις, με ένα κλικ εδώ.
Η καζάκα με το psychedelic τύπωμα
Η 'meta human' καζάκα της Bershka, φτιαγμένη από 100% πολυαμίδιο, είναι έρωτας με την πρώτη ματιά. Κοστίζει 25.99 Ευρώ και μπορείς να την κάνεις δική σου με ένα κλικ εδώ.
> Διάβασε ακόμα: Η γκαρνταρόμπα του μέλλοντος
Το πουκάμισο το εμπριμέ
Το relaxed, κοντομάνικο πουκάμισο της εταιρείας Zara είναι φτιαγμένο από σατινέ ύφασμα που 'χαϊδεύει' το σώμα με τη μαλακή του υφή, ενώ διαθέτει signature print και κουβανέζικο γιακά. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι που το καθιστούν απαραίτητο στο Metaverse, καθώς εκεί μπορείς να είσαι πάντα διακοπές, όπου κι αν είσαι. Καν' το δικό σου προς 29,95 Ευρώ με ένα κλικ εδώ.
> Διάβασε ακόμα: Ποιος αποφασίζει τι ρούχα φοράμε; Εμείς, οι σχεδιαστές ή κάποιος αλγόριθμος;
Το λευκό λινό blazer
Για τις ειδικές περιστάσεις της άνοιξης και του καλοκαιριού στο Meteverse, αλλά και τις παραστάσεις στο Ηρώδειο, τους γάμους και τα βαφτίσια, ένα limited edition λευκό σακάκι από 100% λινό ύφασμα, με την υπογραφή του οίκου Massimo Dutti, αναδεικνύεται παμψηφί στο hero item της αντρικής γκαρνταρόμπας. Κοστίζει 199 Ευρώ τα οποία τα αξίζει και θα το βρεις εδώ.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.