
Ωδή στο λευκό T-shirt του David Beckham
Το πιο basic ρούχο, με την καλή την έννοια, δεν είναι άλλο από το λευκό T-shirt.
Έχουν περάσει πάνω από δύο δεκαετίες απ' όταν ο lifestyle Τύπος έχρισε τον David Beckham style icon, με κάθε του στιλιστική επιλογή να γίνεται επιταγή για εκατομμύρια άντρες ανά τον κόσμο, που κατά καιρούς αντέγραψαν από τα ραφινάτα, κλασικά looks που συνηθίζει να κάνει όταν παρευρίσκεται στο Wimbledon μέχρι τα matchy-matchy με της συζύγου του outfits. Γι' αυτό και έγινε το "πρόσωπο" για δεκάδες megabrands, πουλώντας μας μέσα από αυτές τις συνεργασίες του από σλιπάκια μέχρι γυαλιά ηλίου. Άλλωστε, πόσοι δεν θα ήθελαν να έχουν ένα μόνο ρούχο ίδιο με κάποιο που να έχει φορέσει ο πρώην μπαλαδόρος; Ένα από αυτά, πάντως, που μάλλον όλοι έχουμε στην ντουλάπα μας, είναι το λευκό T-shirt.
Basic ναι, δημοκρατικό με αστερίσκο
Το λευκό T-shirt, λένε όσοι μας έχουν πείσει ότι ξέρουν, είναι ό,τι πιο basic, με την καλή την έννοια, άχρονο και στιλιστικά ευέλικτο υπάρχει σε ρούχο. Ίσως να είναι και δημοκρατικό, καθώς το φορούν φτωχοί και πλούσιοι, άσημοι και διάσημοι, αν και, ας μας επιτραπεί να σχολιάσουμε, όχι στην ίδια ποιότητα, όχι από το ίδιο πανί, όχι με την ίδια ραφή. Βέβαια, δεν είναι όλα αυτά ορατά από τους πάντες, ενώ για κάποιους αποτελούν λεπτομέρειες.
> Διάβασε ακόμα: Ένα ζευγάρι Vans για τον David Beckham
Η ιστορία του λευκού T-shirt και των νοηματοδοτήσεών του
Όπως πιθανώς γνωρίζεις, το λευκό T-shirt εθεωρείτο εσώρουχο μέχρι που το 1951 το φόρεσε ο Marlon Brando στο Λεωφορείο ο Πόθος. Τότε, η πράξη του ήταν κάτι σαν ενδυματολογική επανάσταση. Πλέον, όμως, το να ρίχνεις πάνω σου ένα άσπρο κοντομάνικο μπλουζάκι και να βγαίνεις στον δρόμο είναι κάτι το πλήρως αποδεκτό.
Δεν είναι όμως κάτι το συνηθισμένο. Θα πρέπει να ψάξεις για να δεις γύρω σου κάποιον που να φοράει όντως ένα παντελώς απλό λευκό T-shirt που να μην έχει πάνω του το κατιτίς του, π.χ. ένα σχεδιάκι, μια τσέπη, ένα ξώραφο. Στην πραγματικότητα, το λευκό T-shirt είναι ένα item που έχει γίνει φετίχ και που συνεχώς επενδύονται πάνω του νέα νοήματα που το κάνουν επίκαιρο. Στα 90s, για παράδειγμα, ήταν ο "παντοκράτορας" Calvin Klein που το έκανε κομμάτι της καθημερινής μας γκαρνταρόμπας, μέσα από τις ευφυείς καμπάνιες του.
> Διάβασε ακόμα: 10 μαθήματα στυλ από τον David Beckham
Τη σήμερον ημέρα, που το anything goes είναι ο κανόνας, δεν χρειάζεται να το φοράς μόνο όπως ο Beckham στις φωτογραφίες, με τζην παντελόνι ή με φόρμα. Ανάλογα με το προσωπικό σου εκτόπισμα που, ναι, επηρεάζει το πώς εκλαμβάνουν οι άλλοι αυτά που βάζεις πάνω σου, αλλά και την ποιότητά του, σέταρέ το άφοβα με κοστούμι, με βερμούδα με πιέτες, με μπότες, με πέδιλα, με μοκασίνια, με ό,τι θες.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.