Αγαπημένο "χόμπι" της μόδας αποτελεί η συνεργασία και η έμπνευση από άλλους χώρους, όπως μερικά αθλήματα (βλέπε ποδοσφαιρικές φανέλες που έχουν κατακλύσει το street style), η τεχνολογία (βλέπε προσόψεις καταστημάτων βγαλμένες από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας) και τώρα, πρόσφατα και η μουσική.

Εντάξει, η αλήθεια είναι πως αυτοί οι δύο χώροι ανέκαθεν αντάλλαζαν στοιχεία μεταξύ τους και θεωρούνται αλληλένδετοι, ωστόσο, η νέα συνεργασία του οίκου μόδας Etro με το Spotify, εγκαινιάζει μία νέα μορφή σύμπραξης, που μας κέντρισε έντονα το ενδιαφέρον.

Με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου (19-25 Σεπτεμβρίου 2023), γεννήθηκε το Runway, μία playlist 45 κομματιών, που είναι ήδη διαθέσιμη για ακρόαση στην πλατφόρμα και που ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Marco De Vincenzo, επιμελήθηκε προσωπικά για να "αφηγηθεί" στους ακροατές τη σχέση του με τη μουσική.

Το αποτέλεσμα είναι μια εκλεπτυσμένη μουσική επιλογή τραγουδιών που κυμαίνεται από σπουδαίους ιταλούς καλλιτέχνες και όχι μόνο, όπως οι Lucio Dalla, Milva, Ennio Morricone, FKA Twig και LCD Soundsystem, για να αναφέρουμε μερικούς.

Streaming πλατφόρμες μουσικής και οίκοι μόδας ενώθηκαν με αυτό τον τρόπο για πρώτη φορά, ωστόσο, το Spotify είδε την ευκαιρία αυτού του νέου, ανεξερεύνητου, χώρου και έτσι δημιούργησε ένα νέο μουσικό κόμβο με τίτλο The soundtrack behind the runway. Εκτός από το να περιέχει τη νέα playlist της Etro, αυτός ο καινοτόμος χώρος πολυμέσων θα φιλοξενεί τις μουσικές επιλογές που οι δημιουργικοί διευθυντές θα φέρουν στις πασαρέλες των πιο σημαντικών πρωτευουσών της μόδας όπως το Μιλάνο, το Παρίσι, το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη. 

Άλλωστε, οι playlists που επιλέγονται για τις πασαρέλες κάθε άλλο παρά τυχαίες είναι. Συνήθως αφηγούνται μία ιστορία, μεταδίδοντας έντονα συναισθήματα στο θεατή/ακροατή και αυτός είναι ένας τρόπος να εκλαμβάνουν την εκτίμηση που τους αξίζει. Εμπρός στον δρόμο που χάραξε η Etro, εμάς άλλωστε, μόνο καλό μπορεί να κάνει στα αυτιά μας.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.