Τα πιο δημοφιλή sneakers όλων των εποχών

10 εμβληματικά παπούτσια που έχουν "γράψει" ιστορία και κυρίως, πωλήσεις.

Γράφει: Γεωργία Πρέζα 25 Ιανουαρίου 2024

Τα αθλητικά παπούτσια έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε λατρεία συνώνυμη της άνεσης. Συνεργασίες υψηλού προφίλ, περιορισμένες κυκλοφορίες και σπάνια μοντέλα που κυκλοφορούν παντού online, έχουν κάνει τα αθλητικά παπούτσια σύμβολο στυλ, ταυτότητας και σαφώς, μία αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά η αξία της οποίας εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 300 δισεκατομμύρια λίρες.

Έχοντας λοιπόν αυτό κατά νου, οι ειδικοί του BestBettingSites.com προσπάθησαν να ανακαλύψουν ποια αθλητικά παπούτσια έχουν κατακτήσει το "στέμμα" των πιο διαχρονικών. Χρησιμοποιώντας τις τάσεις στις αναζητήσεις της Google καθώς και το Instagram για να καταγράψουν τον αριθμό των hashtags, οι ειδικοί συγκέντρωσαν μία τελική βαθμολογία δημοτικότητας και έτσι τώρα εμείς, έχουμε στα χέρια μας τη λίστα με τα πιο δημοφιλή sneakers όλων των εποχών.

Ιδού:

1. Nike Air Force 1

Nike Air Force 1iStock

Αριθμός hashtags στο Instagram: 2,400,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 2,543,931
Δημοτικότητα στα /10: 9.80

2. Adidas Superstar

AdidasDavid Corio/Redferns

Αριθμός hashtags στο Instagram: 560,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 2,955,076
Δημοτικότητα στα /10: 9.68

3. Nike Dunk

Nike DunkDina Rudick/The Boston Globe via Getty Images

Αριθμός hashtags στο Instagram: 1,300,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 1,701,003
Δημοτικότητα στα /10: 9.64

4. Air Jordan 1

Air Jordan 1Matt Jelonek/Getty Images

Αριθμός hashtags στο Instagram: 689,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 2,486,372
Δημοτικότητα στα /10: 9.64

5. Vans Old Skool

VansJeremy Moeller/Getty Images

Αριθμός hashtags στο Instagram: 435,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 2,659,403
Δημοτικότητα στα /10: 9.56

6. Adidas Samba 

Adidas SambaChristian Vierig/Getty Images

Αριθμός hashtags στο Instagram: 1,400,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 631,777
Δημοτικότητα στα /10: 9.44

7. Nike Air Max 97

Nike Air Max 97Santiago Mejia/San Francisco Chronicle via Getty Images

Αριθμός hashtags στο Instagram: 516,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 1,042,528
Δημοτικότητα στα /10: 9.35

8. Converse All Star

All StarJeremy Moeller/Getty Images

Αριθμός hashtags στο Instagram: 282,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 1,542,893
Δημοτικότητα στα /10: 9.32

9. Adidas NMD

Αριθμός hashtags στο Instagram: 175,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 1,689,142
Δημοτικότητα στα /10: 9.12

10. Adidas Stan Smith  

Adidas Stan SmithNicolas Armer/picture alliance via Getty Images

Αριθμός hashtags στο Instagram: 244,000
Μηνιαίες αναζητήσεις στο Google Search: 633,161
Δημοτικότητα στα /10: 9.07

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.