Jannik Sinner, πρωταθλητής και στη μόδα

Gucci, Nike και Rolex είναι μερικές από τις εταιρείες που πίνουν νερό στο όνομα του 22χρονου τενίστα.

Γράφει: Νίκη Κοντομηνά 05 Φεβρουαρίου 2024

Ο Jannik Sinner, το νέο αστέρι του τένις από το Alto Teso που κέρδισε το Australian Open, μπορεί να είναι μόλις 22 ετών αλλά έχει καταφέρει να επικρατεί τόσο στο τερέν όσο και στη μόδα.

Για την ακρίβεια, το όνομα του Jannik Sinner μοιάζει να ακούγεται παντού, όχι μόνο στα γήπεδα του τένις, αφού όπως όλα δείχνουν, ο κόσμος της μόδας τον έχει ήδη -δικαίως προφανώς- αγκαλιάσει. 

Η Gucci, η Nike, η Rolex, είναι μερικά μόνο από τα μεγάλα ονόματα που τον έχουν επιλέξει ως ambassador. Πώς θα μπορούσαμε να ορίσουμε το στυλ του; Ξεκινώντας από την παραδοχή ότι το τένις είναι, με την κοινή λογική, ένα από τα πιο κομψά αθλήματα που υπάρχουν, ο Sinner παραμένει συνεπής με το επάγγελμά του και προτιμά την ήσυχη πολυτέλεια. Ή πολύ απλά, ένα old money style λουκ. Φινετσάτος και διακριτικός, ο 22χρονος δεν επιλέγει ποτέ να φορά εκκεντρικά ρούχα και αυτό είναι ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του στυλ του. 

Από τις πιο εντυπωσιακές συνεργασίες στο μέτωπο της μόδας αυτή τη στιγμή, είναι αυτή που έχει με τη Nike. Ο λόγος; Το γεγονός ότι αποτελεί μία συμφωνία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Συγκεκριμένα, η Nike και ο τενίστας από το Νότιο Τιρόλο υπέγραψαν 10ετή συνεργασία αξίας 150 εκατομμυρίων ευρώ, καθιστώντας τον νεαρό αθλητή έναν από τους πιο ακριβοπληρωμένους τενίστες σε εμπορικό επίπεδο. 

Λίγους μήνες πριν, ο Alessandro Michele, ο τότε δημιουργικός διευθυντής της Gucci, τον είχε επίσης επιλέξει και η συνεργασία αυτή συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, υπό τη διεύθυνση του Sabato De Sarno

Ωστόσο, ο πρώτος που πόνταρε στον Sinner δεν ήταν άλλος από τη Rolex, η οποία τον όρισε Παγκόσμιο Πρεσβευτή της το 2020, όταν ακόμα ήταν σε σχετικά χαμηλή θέση στην παγκόσμια κατάταξη -σήμερα είναι τέταρτος στον κόσμο. 

Αν μη τι άλλο, η πορεία του Sinner, δείχνει πως υπήρχε λόγος που είναι ο εκλεκτός της μόδας. Ποιοι είμαστε εμείς άλλωστε, για να το αμφισβητήσουμε;

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.