
Τα Nike Cortez του Forrest Gump κυκλοφορούν (ξανά) ανάμεσά μας
Τα κλασικά αυτά αθλητικά παπούτσια, αποτελούν και επίσημα μέρος της αμερικανικής κινηματογραφικής ιστορίας και μπορείς να τα αποκτήσεις κι εσύ.
Τριάντα χρόνια μετά την κυκλοφορία της, η Nike "εκμεταλλεύεται" και πάλι την ταινία Forrest Gump. Αυτή την εβδομάδα η μάρκα επανακυκλοφόρησε τα κλασικά κόκκινα, λευκά και μπλε αθλητικά παπούτσια Nike Cortez της ταινίας, τα οποία φυσικά και εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες -έχουν περάσει, άλλωστε, έξι χρόνια από την αρχική επανέκδοση του 2018.
Πριν από έναν μήνα, το πραγματικό ζευγάρι από την ταινία βγήκε σε δημοπρασία για πάνω από 50.000 δολάρια. Και αυτό, είναι μια απόδειξη για το καλύτερο product placement όλων των εποχών, και αναμφισβήτητα, ίσως τα πιο αμερικανικά παπούτσια όλων των εποχών.
Το Forrest Gump έχει να κάνει με τα πόδια, το τρέξιμο, και την κίνηση της Αμερικής προς τα εμπρός. Η Jenny λέει στον Forrest να τρέχει πάντα μακριά από τον κίνδυνο, και αυτός το κάνει. Αντίστοιχα, η μαμά του τού λέει: "Μπορείς να καταλάβεις πολλά για έναν άνθρωπο από τα παπούτσια του". Ο πρώτος κανόνας του υπολοχαγού Dan σε μια εμπόλεμη ζώνη είναι "Να προσέχεις τα πόδια σου". Και τι του δίνει η Jenny ως μέρος της πρότασής της; Ένα ζευγάρι Nike Cortez. "Το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να πάρει κανείς στον κόσμο".
Το Forrest Gump είναι μια ταινία για τον μικρό ρόλο του ανθρώπου στις τεράστιες κινήσεις της ιστορίας, όπου ένας απλός Νότιος αγνοεί όλα τα όσα συμβαίνουν γύρω του. Και το μόνιμο σύμβολο της ταινίας; Ένα ζευγάρι παπούτσια που επανακυκλοφορούν κάθε δύο χρόνια και εξαντλούνται αμέσως.
Δίχως αμφιβολία, τα Nike Cortez έχουν γράψει τη δική τους ιστορία. Και η ταινία Forrest Gump, έχει συμβάλλει σε αυτό.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.