
Με 100 ευρώ, μπορείς κι εσύ να αποκτήσεις τα αγαπημένα sneakers του Mark Zuckerberg
Τον τελευταίο καιρό, δίχως αμφιβολία, ο πρόεδρος της ΜΕΤΑ προσέχει πολύ την εμφάνισή του.
Ο Mark Zuckerberg μπορεί να μην ήταν ποτέ γνωστός ως fashion icon, αλλά μήπως αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει; Σίγουρα πάντως, δε θα μας χαλάσει γιατί αφενός μάλλον επιλέγει προσιτά κομμάτια αφετέρου μπορούμε να φανταστούμε τους εαυτούς μας να τα φορούν. Στη Silicon Valley, οι CEO όπως ο Elon Musk, ο Mark Benioff και ο Tim Cook δε διακρίνονται για τις ενδυματολογικές τους επιλογές. Συνήθως φορούν κοστούμια σε επίσημες εκδηλώσεις και πιο απλά ρούχα στην καθημερινότητά τους, γεγονός που συχνά τους κάνει να μην ξεχωρίζουν.
Ωστόσο, η ζωή αυτών των δισεκατομμυριούχων δεν επικεντρώνεται στην αισθητική. Ο ίδιος ο Zuckerberg έχει δηλώσει ότι προτιμά να μην σκέφτεται πολύ τι θα φορέσει, προτιμώντας πιο basic ρούχα ή απλώς, τη "σιωπηλή πολυτέλεια" που επικεντρώνεται στη διακριτική αναγνώριση των brands.
Ωστόσο, αν και ο Zuckerberg ξεκίνησε την καριέρα του με ήσυχες στυλιστικές επιλογές, τον τελευταίο καιρό φαίνεται να δίνει περισσότερη σημασία στην εμφάνισή του. Έτσι λοιπόν, μεταξύ αυτών των πιο προσεγμένων εμφανίσεων, σε μία πρόσφατη εκδήλωση της Πρωτοβουλίας Chan Zuckerberg (CZI), τον είδαμε να φοράει αθλητικά παπούτσια HOFF, μια ισπανική μάρκα γνωστή για την ποιότητα, τον καινοτόμο σχεδιασμό της και τις οικονομικές της τιμές.
Συγκεκριμένα, η HOFF ξεκίνησε ως διαδικτυακή επιχείρηση στο Αλικάντε το 2017 και έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στη διεθνή σκηνή τόσο με τα κομψά της sneakers όσο και με άλλα αξεσουάρ. Ο Zuckerberg λοιπόν, για τη συγκεκριμένη εμφάνιση επέλεξε να φορέσει το μοντέλο Montreal το οποίο κοστίζει μόλις 100 ευρώ.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.