Ο Ryan Reynolds έχει κάτι να σου πει για τη μόδα των tiny sunglasses

Μία εκτίμηση (;) τη δείχνει είναι η αλήθεια.

Ο Ryan Reynolds δεν είναι σε καμιά περίπτωση άνθρωπος που κρατάει πολλά πράγματα για τον εαυτό του και όταν αποφασίζει να μιλήσει για κάτι -που συμβαίνει συχνά- το κάνει με ιδιαίτερο και σχεδόν πάντοτε με χιουμοριστικό τρόπο. Ακόμη κι αν πρόκειται να αναφερθεί στη σύζυγό του, Blake Lively.

Αυτή τη φορά στο στόχαστρο του "Deadpool" βρέθηκε ένα από τα πιο πρόσφατα καλοκαιρινά fashion trend.

 

A post shared by Claudia Salinas (@misssalinas) on

Tα γυαλιά ηλίου ή οράσεως με τους μικροσκοπικούς κοκάλινους ή μεταλλικούς σκελετούς. 

 

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds) on

 

 

Μέσω Instagram, ο 41χρονος Καναδός ηθοποιός δοκίμασε ένα ζευγάρι απ' αυτά, που όπως ο ίδιος λέει, κοστίζουν $19.000.

Δεν ήταν όμως η πρώτη φορά που έκανε κάτι τέτοιο, καθώς είχε αναρτήσει και τον προηγούμενο μήνα αντίστοιχη φωτογραφία, με λεζάντα που αποδεικνύει το πόσο πολύ τον έχει ενθουσιάσει η συγκεκριμένη τάση.

 

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds) on

 

 

Για όσους πάντως, έχουν τους ίδιους προβληματισμούς με τον Reynolds, το εν λόγω trend δεν φαίνεται να αποχωρεί από το προσκήνιο της μόδας, τουλάχιστον όχι σύντομα. 

Brands όπως τα Balenciaga, Vetements και Calvin Klein έχουν μπει στο παιχνίδι των tiny sunglasses. Κάτι που σημαίνει ότι μάλλον θα τα βλέπουμε για τους επόμενους μήνες παντού, ακόμη και στα μέρη μας.

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.