
Diesel: Η καμπάνια The Houseguests ενσαρκώνει το πνεύμα της ατομικότητας και της ελευθερίας
Η καμπάνια Diesel SS25, The Houseguests, είναι η τελευταία οπτική συνεργασία μεταξύ του creative director Glenn Martens και του art director Christopher Simmonds.
Ένα σπίτι γεμάτο αγνώστους. Μια καθημερινότητα όπου όλοι ξέρουν ότι παρακολουθούνται. Πώς διαμορφώνονται οι σχέσεις, οι συγκρούσεις, οι πειρασμοί; Η νέα καμπάνια της Diesel για τη συλλογή SS25, με τίτλο The Houseguests, παίζει με αυτήν ακριβώς την ιδέα: έναν κόσμο όπου όλα είναι εκτεθειμένα και τίποτα δεν περνά απαρατήρητο.
Ο Glenn Martens, δημιουργικός διευθυντής του brand, και ο art director Christopher Simmonds παρουσιάζουν τη νέα τους συνεργασία, μια ακόμα ανατρεπτική οπτική αφήγηση με δόσεις ειρωνείας και χιούμορ. The Houseguests αντλεί έμπνευση από μια εμβληματική καμπάνια της Diesel από το 1994, που παρουσίαζε ένα ετερόκλητο πλήθος ανθρώπων σε ένα σαλόνι, φωτογραφημένο από ψηλά. Αυτή τη φορά, ο φακός του Frank Le Bon αποτυπώνει το concept σε ακόμα πιο τολμηρό και θεατρικό ύφος.
Ένα αλλόκοτο δείπνο
Το σκηνικό θυμίζει παράσταση όπου οι χαρακτήρες – διαφορετικών ηλικιών, φύλων, σωματότυπων και εθνοτήτων – πρωταγωνιστούν σε μια σειρά από σουρεαλιστικές καταστάσεις. Στο κέντρο της δράσης, ένα αλλόκοτο δείπνο όπου όλοι φορούν Summer Casts denim.

Ένα αυτοκίνητο περνά μέσα από το σαλόνι, με δύο από τους ενοίκους να ποζάρουν πάνω στο καπό, ντυμένοι με εντυπωσιακά Sporty Racer δερμάτινα σε κόκκινο και κίτρινο. Οι υπόλοιποι δεν αντιδρούν – παραμένουν στη θέση τους, φορώντας moto jackets με ρίγες αγώνων και τζιν διακοσμημένα με λεπτομέρειες από την κουλτούρα των ταχυτήτων.

Στην κουζίνα, που έχει μετατραπεί σε αυτοσχέδιο beauty salon, οι houseguests περιμένουν να τους κάνουν αποτρίχωση στα πόδια, ντυμένοι με jacquard και κρόσσια από τη συλλογή SS25. Στο κοινόχρηστο μπάνιο, τα Bandana looks κυριαρχούν, με τα υφάσματα να δένονται και να πέφτουν αβίαστα. Στην κρεβατοκάμαρα με τους τοίχους βαμμένους σε ένα τολμηρό slime green, παράξενα πλάσματα – ακόμα και ένα πουλί – συνυπάρχουν χαλαρά, φορώντας trompe l’oeil lingerie looks.
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Αξεσουάρ όπως οι νέες καμπυλωτές Double D bags, τα ατσάλινα κοσμήματα Metamorph, το ρολόι Closer bracelet και τα Trini-D-Y γυαλιά με τις βιομηχανικές τρύπες ολοκληρώνουν το οπτικό σύμπαν της καμπάνιας.

"Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή και πάντα κάποιος παρακολουθεί", λέει η Diesel μέσα από τη νέα της καμπάνια. Και το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: ατομικότητα, ελευθερία και αυτοέκφραση, χωρίς όρια και κανόνες.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.