Ένα σπίτι γεμάτο αγνώστους. Μια καθημερινότητα όπου όλοι ξέρουν ότι παρακολουθούνται. Πώς διαμορφώνονται οι σχέσεις, οι συγκρούσεις, οι πειρασμοί; Η νέα καμπάνια της Diesel για τη συλλογή SS25, με τίτλο The Houseguests, παίζει με αυτήν ακριβώς την ιδέα: έναν κόσμο όπου όλα είναι εκτεθειμένα και τίποτα δεν περνά απαρατήρητο.
Ο Glenn Martens, δημιουργικός διευθυντής του brand, και ο art director Christopher Simmonds παρουσιάζουν τη νέα τους συνεργασία, μια ακόμα ανατρεπτική οπτική αφήγηση με δόσεις ειρωνείας και χιούμορ. The Houseguests αντλεί έμπνευση από μια εμβληματική καμπάνια της Diesel από το 1994, που παρουσίαζε ένα ετερόκλητο πλήθος ανθρώπων σε ένα σαλόνι, φωτογραφημένο από ψηλά. Αυτή τη φορά, ο φακός του Frank Le Bon αποτυπώνει το concept σε ακόμα πιο τολμηρό και θεατρικό ύφος.
Ένα αλλόκοτο δείπνο
Το σκηνικό θυμίζει παράσταση όπου οι χαρακτήρες – διαφορετικών ηλικιών, φύλων, σωματότυπων και εθνοτήτων – πρωταγωνιστούν σε μια σειρά από σουρεαλιστικές καταστάσεις. Στο κέντρο της δράσης, ένα αλλόκοτο δείπνο όπου όλοι φορούν Summer Casts denim.
Ένα αυτοκίνητο περνά μέσα από το σαλόνι, με δύο από τους ενοίκους να ποζάρουν πάνω στο καπό, ντυμένοι με εντυπωσιακά Sporty Racer δερμάτινα σε κόκκινο και κίτρινο. Οι υπόλοιποι δεν αντιδρούν – παραμένουν στη θέση τους, φορώντας moto jackets με ρίγες αγώνων και τζιν διακοσμημένα με λεπτομέρειες από την κουλτούρα των ταχυτήτων.
Στην κουζίνα, που έχει μετατραπεί σε αυτοσχέδιο beauty salon, οι houseguests περιμένουν να τους κάνουν αποτρίχωση στα πόδια, ντυμένοι με jacquard και κρόσσια από τη συλλογή SS25. Στο κοινόχρηστο μπάνιο, τα Bandana looks κυριαρχούν, με τα υφάσματα να δένονται και να πέφτουν αβίαστα. Στην κρεβατοκάμαρα με τους τοίχους βαμμένους σε ένα τολμηρό slime green, παράξενα πλάσματα – ακόμα και ένα πουλί – συνυπάρχουν χαλαρά, φορώντας trompe l’oeil lingerie looks.
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Αξεσουάρ όπως οι νέες καμπυλωτές Double D bags, τα ατσάλινα κοσμήματα Metamorph, το ρολόι Closer bracelet και τα Trini-D-Y γυαλιά με τις βιομηχανικές τρύπες ολοκληρώνουν το οπτικό σύμπαν της καμπάνιας.
"Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή και πάντα κάποιος παρακολουθεί", λέει η Diesel μέσα από τη νέα της καμπάνια. Και το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: ατομικότητα, ελευθερία και αυτοέκφραση, χωρίς όρια και κανόνες.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.