
Η The Bostonians ανοίγει το νέο της Flagship στο Μέγαρο Αρσακείου
Ένα ιστορικό κτίριο. Ένα εμβληματικό brand. Ένα νέο κεφάλαιο στο κέντρο της Αθήνας.

Η The Bostonians, με 40 χρόνια παρουσίας στον χώρο της ανδρικής ένδυσης, ανοίγει ένα νέο flagship store στο Μέγαρο Αρσακείου (Σταδίου 42-46), αναβιώνοντας την κομψότητα της πόλης σε έναν χώρο που συνδέει το παρελθόν με το παρόν. Το νέο κατάστημα είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με το νέο store concept της μάρκας, ώστε να αποπνέει κομψότητα και minimal αισθητική, και φέρει έντονες επιρροές από την αρχιτεκτονική της κοσμοπολίτικης Βοστώνης. Θα το βρείτε στη γωνία Σταδίου και Στοάς Αρσακείου, στην καρδιά της εμπορικής πτέρυγας του Μεγάρου Αρσακείου.

Το άνοιγμα του νέου καταστήματος της The Bostonians εντάσσεται στο πλαίσιο του ευρύτερου rebranding της μάρκας και σηματοδοτεί ένα δυναμικό βήμα για την ενίσχυση της φυσικής της παρουσίας στο πιο πολυσύχναστο σημείο της πόλης. Η εγκατάσταση στο Μέγαρο Αρσακείου, που μεταμορφώνεται σε έναν δυναμικό κόμβο ενδιαφέροντος, που συνίσταται στο τρίπτυχο εμπόριο, πολιτισμός και γαστρονομία, δεν είναι απλώς μια νέα διεύθυνση - είναι μια δήλωση ταυτότητας. Το κατάστημα The Bostonians είναι ένα από τα πρώτα καταστήματα που ανοίγουν τις πόρτες τους στην εμπορική πτέρυγα του Μεγάρου Αρσακείου, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός δυναμικού προορισμού που παίρνει μορφή μέρα με τη μέρα.

Εκεί, ο σύγχρονος άνδρας θα βρίσκει ολοκληρωμένες προτάσεις για κάθε στιγμή της ημέρας, από τα πρωινά στο γραφείο μέχρι τις βραδινές εξόδους στην πόλη. Η νέα συλλογή SS25 παρουσιάζεται μέσα σε έναν χώρο που εκπέμπει κομψότητα και δυναμισμό, εστιάζοντας στις ανάγκες του urban lifestyle.

Γιατί εκεί, στο πιο κεντρικό σημείο της Αθήνας, το shopping δεν είναι απλώς μία στάση - θα είναι μέρος μιας ολοκληρωμένης βόλτας που συνδυάζει τη μόδα με τη γαστρονομία, την πολιτιστική ανακάλυψη και τον καθημερινό ρυθμό της πόλης.

H διαχείριση της The Bostonians ανήκει στον Όμιλο NotosCom.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.