Η νέα καμπάνια της γνωστής φίρμας ρούχων με τίτλο "Sydney Sweeney Has Great Jeans" έχει ήδη προκαλέσει πάταγο –όχι μόνο στο Instagram και το TikTok, αλλά και στο χρηματιστήριο. Η απλότητα, ο αισθησιασμός και η 2000s αίσθηση της Sydney Sweeney είναι μια ένδειξη ότι η διαφήμιση αρχίζει να παίρνει κάποιες αποστάσεις από την woke κουλτούρα.
Το concept και η αντίδραση
Η Sydney Sweeney, γνωστή από τις σειρές Euphoria και The White Lotus, πρωταγωνιστεί σε μια καμπάνια αφιερωμένη στο denim για τη σεζόν φθινόπωρο 2025.
Με ένα tank top ή και χωρίς αυτό –όπως σε φωτογραφίες όπου ποζάρει μόνο με τζιν– η καμπάνια βασίζεται σε ένα ρετρό, χαλαρό "girl next door" στιλ.
Η καμπάνια αποφεύγει τις υπερβολικές πολιτικές ατζέντες και τα μεγάλα μηνύματα. Αντί αυτού, αναδεικνύει την αισθητική του απλού, του γυναικείου σώματος σε τζιν—με μια διακριτική δόση προκλητικότητας αλλά χωρίς υπερβολές.
Ειδικοί σχολιαστές στο OutKick ανέφεραν χαρακτηριστικά ότι "This is the anti‑Bud Light. It’s the anti‑Dylan Mulvaney. There’s nothing woke about this ad". Η απήχηση στο κοινό, κυρίως Gen Z, δείχνει πως η περισσή απλότητα και "κανονικότητα" μπορεί να είναι ισχυρή στρατηγική.
Άνοδος της μετοχής
Μόλις ανακοινώθηκε η καμπάνια, η μετοχή της American Eagle Outfitters (AEO) εκτοξεύτηκε κατά 6–10% ενδοσυνεδριακά, και πλέον σημείωσε άνοδο έως 22% κατά τις after‑hours συνεδριάσεις.
Πλατφόρμες όπως Reddit (WallStreetBets) και Stocktwits αναφερόντουσαν στον ρόλο της Sweeney ως viral catalyst. Η εταιρεία κέρδισε περίπου 200–400 εκατ. δολάρια σε κεφαλαιοποίηση μέσα σε λίγες μέρες.
Τελικά η απλότητα αποδεικνύει πως, σε μια εποχή κοινωνικής υπερβολής, το understatement εξακολουθεί να έχει δύναμη.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.