Πριν μερικές μέρες το Air Jordan brand απογειώθηκε για άλλη μία φορά. Η κυρίαρχη δύναμη στον χώρο του μπάσκετ παρουσίασε το νέο της παπούτσι, το Air Jordan 33, σε μία εκδήλωση που είχε τα πάντα: από παρουσίαση του νέου μοντέλου μέχρι session που συνέκριναν τον πόσο χρόνο μπορούν να σταθούν στον αέρα οι παρευρισκόμενοι σε σχέση με τον GOAT. (Ναι, ο His Airness παραμένει ένας από τους καλύτερους στον κόσμο σε αυτό).
Το πραγματικό αστέρι όμως του show ήταν το ολοκαίνουργιο sneaker καθώς κι η σύγχρονη τεχνολογία/τεχνοτροπία που λανσαρίστηκε: FastFit το όνομά της. Τι ακριβώς είναι αυτό; Η κεντρική εικόνα καθώς κι αυτή που βρίσκεται ακριβώς κάτω από αυτήν παράγραφο λύνουν το μυστήριο. Βλέπεις τα κορδόνια; Όχι; Αυτό συμβαίνει διότι αντί για κορδόνια το 33 χρησιμοποιεί μία σειρά από ειδικά σύρματα που είναι συνδεδεμένα με την γλώσσα του παπουτσιού. Φοράς τα παπούτσια, τραβάς την γλώσσα και το πόδι σου θωρακίζεται με μία μόνο κίνηση.
"Πιστεύω ότι λανσάρουμε πρωτοπορία με αυτό το παπούτσι" εξηγεί ο Αντιπρόεδρος του Design του brand, David Creech. Κι αλήθεια είναι πως δεν χρειάζεται παρά να ρίξει κανείς μία ματιά στη σόλα και τη γλώσσα του παπουτσιού για να καταλάβει για τι πράγμα μιλά.
"Ήταν μία σκέτη τρέλα, μπορείτε να δείτε από πόσες δοκιμές περάσαμε" εξομολογείται ο Tate Keurbis, σχεδιαστής του 33, καθώς δείχνει τα σκίτσα αλλά και μία εντυπωσιακή στοίβα από μοντέλα που απορρίφθηκαν. "Μας πήρε πολύ καιρό να τελειοποιήσουμε το FastFit για να τo κάνουμε να λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργεί".
Στην ερώτηση για το ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο του σχεδιασμού των νέων Air Jordan sneakers, ο Kuerbis δε διστάζει να απαντήσει: "Η στιγμή που τα έδωσα σε έναν αθλητή. Το δέσιμο των κορδονιών αποτελεί μία ιεροτελεστία για αυτούς, κάτι που θέλουν να το πετυχαίνουν πάντα στην εντέλεια. Κι ύστερα τους δίνεις αυτά τα παπούτσια κι ενώ στο μυαλό τους θέλουν να τα δέσουν, απλά τραβούν την γλώσσα και τα νιώθουν να θωρακίζουν τα πόδια τους - και φυσικά δεν μπορούν να σταματήσουν να χαμογελούν".
Τα Air Jordan 33 θα είναι διαθέσιμα για το κοινό σε πολύ συγκεκριμένα μαγαζιά αλλά και online από τις 18 Οκτωβρίου.
Από: Esquire