Ο creative director της Diesel Glenn Martens πήρε το ρίσκο που λίγοι θα τολμούσαν. Αντί για την παραδοσιακή πασαρέλα, μετέτρεψε το fashion show της σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2026 σε ένα υπαίθριο δρώμενο στους δρόμους του Μιλάνου. Η εμπειρία βαφτίστηκε Diesel Egg Hunt και θύμιζε περισσότερο παιχνίδι παρά τυπική παρουσίαση. 

Από την πρώτη σειρά στο… πεζοδρόμιο

Η λογική ήταν ξεκάθαρη: "μόδα για τους ανθρώπους". Ο Martens παρέκαμψε το χάσμα ανάμεσα σε fashion editors και αγοραστικό κοινό, δίνοντας σε όλους τη δυνατότητα να συμμετάσχουν. Σε διάφορα σημεία της πόλης τοποθετήθηκαν 55 μοντέλα μέσα σε διάφανα, αυγοειδή "κουκούλια". Πάνω σε κάθε "αυγό" υπήρχε QR κωδικός που οδηγούσε σε ένα κυνήγι ανακαλύψεων, με βραβεία που περιλάμβαναν πλήρη looks από τη νέα συλλογή, αξεσουάρ και μοναδικά fashion pieces.

"Είναι ένα παιχνίδι, ανοιχτό σε όλους", σχολίασε ο Martens. "Αυτή τη φορά, όλοι έχουν θέση στην πρώτη σειρά".

Μία συλλογή που απελευθερώνει ένστικτα

Με οδηγό μια πιο ενστικτώδη και "ζωώδη" έμπνευση, ο Martens παρουσίασε ρούχα που ακροβατούν ανάμεσα στο άγριο και το εκλεπτυσμένο. Έπαιξε με τις υφές και τις αναλογίες, πειραματιζόμενος με υλικά που δύσκολα συναντά κανείς. Το highlight; Ένα νέο ύφασμα που παντρεύει ανακυκλωμένο poly-satin με denim, χαρίζοντας ιριδισμούς σε φορέματα και biker jackets που δίνουν άλλη ένταση στη συλλογή.

Μια νέα πρόταση για το τι σημαίνει επίδειξη μόδας

Το Diesel Egg Hunt δεν ήταν απλά show, αλλά μια εναλλακτική πρόταση για το πώς πρέπει να βιώνεται και να διαμορφώνεται στο σύγχρονο στυλ. Με αυτή τη δήλωση, ο Glenn Martens απέδειξε ότι η μόδα δεν χρειάζεται να είναι άβατο· μπορεί να είναι παιχνιδιάρικη, προσβάσιμη και βαθιά δημοκρατική.

Ακολούθησε το Esquire σε Facebook, Instagram και Twitter.