Η Diesel δεν κάνει απλώς καμπάνιες — αφηγείται ιστορίες που γίνονται viral. Για τα φετινά Χριστούγεννα, η μάρκα του Renzo Rosso παρουσιάζει το "Call Her Santa”, μια διαφορετική, παιχνιδιάρικη εκδοχή του πιο αναγνωρίσιμου συμβόλου των γιορτών.

Ξεχάστε τον παχουλό, χαμογελαστό Santa με το φλιτζάνι κακάο. Εδώ έχουμε μια γυναίκα Santa – κουρασμένη, λίγο ενοχλημένη, αλλά απόλυτα αφοπλιστική. "Έχετε φερθεί καλά φέτος; Εγώ όχι", δηλώνει, φορώντας το χαρακτηριστικό κόκκινο outfit της Diesel. Αντί για παραμυθένια ατμόσφαιρα, το σκηνικό θυμίζει κάτι ανάμεσα σε φωτογραφείο εμπορικού κέντρου και backstage μόδας. Με ένα αυτοσχέδιο τζάκι, ένα ελάφι και μπόλικη ειρωνεία, η Santa μοιράζει φωτογραφίες, χαμόγελα και... παράπονα για υπερωρίες.

Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τον Connor Cunningham, είναι το νέο κεφάλαιο στη συνεργασία του Glenn Martens (creative director της Diesel) με τον art director Christopher Simmonds. Το αποτέλεσμα; Μια ανατροπή του κλασικού χριστουγεννιάτικου πορτρέτου, γεμάτη χιούμορ και αυτοσαρκασμό.

Οι "μικροί” που ποζάρουν μαζί της είναι ενήλικες – γιατί, όπως υπενθυμίζει η Diesel, κανείς δεν είναι πολύ μεγάλος για να ζητήσει δώρα. Και οι επιθυμίες τους δεν είναι καθόλου τυχαίες: κοστούμια σε denim, φορέματα με λαμέ και αφηρημένα prints, παπούτσια όπως τα Amber wedge sandals και τα D-Tex lace-up shoes με XL σόλες.

Διαβάστε Επίσης

Τα αξεσουάρ έχουν κι αυτά τον ρόλο τους στο χριστουγεννιάτικο σκηνικό. Η Grab-D Bag, με το χαρακτηριστικό scrunched σχήμα της, είναι το δώρο που όλοι θα ήθελαν να βρουν κάτω από το δέντρο. Τα 1DR Dome bags στολίζονται με charms εμπνευσμένα από iconic κομμάτια Diesel, ενώ οι Oval D ζώνες, τα D-Rush ρολόγια και τα Spike κοσμήματα ολοκληρώνουν το στιλ με τη γνώριμη τόλμη του brand.

Η Diesel, πιστή στη φιλοσοφία της, συνδυάζει την ειρωνεία με το cool στοιχείο, δημιουργώντας μια καμπάνια που μοιάζει περισσότερο με κοινωνικό σχόλιο παρά με απλή διαφήμιση. Μια Santa που δεν έχει διάθεση να υποδυθεί τη χαρά, αλλά εξακολουθεί να κρατά το πνεύμα των γιορτών — με τρόπο ανθρώπινο, ατελή, αλλά ειλικρινή.

Όπως γράφει η ίδια η καμπάνια: "Αφήστε τα μπισκότα για τη Santa, αλλά μην ξεχάσετε την καρέκλα μασάζ."

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.