Κλείσε τα μάτια σου και σκέψου τα Χριστούγεννα. Μυρωδιές, εικόνες, συναισθήματα. Στη συνέχεια, άνοιξέ τα και πάτα play στο ακόλουθο βίντεο. Τη νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια του οίκου μόδας Burberry, την πρώτη υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του πολυτάλαντου, όσο και εκκεντρικού Riccardo Tisci.
Το εορταστικό διαφημιστικό κλιπ που έχει τον τίτλο "Close Your Eyes and Think of Christmas" φέρει την υπογραφή της Λονδρέζας φωτογράφου Juno Calypso, την φρέσκια και αντισυμβατική ματιά του Tisci, ενώ "ντύνεται" μουσικά με το χριστουγεννιάτικο "Carol of the Bells”. Πρωταγωνιστές του είναι η Naomi Campbell και η μητέρα της, Valerie Morris-Campbell και οι Kristin Scott Thomas, Matt Smith και Μ.Ι.Α.
"Ανέκαθεν αγαπούσα τον Burberry για το σοφιστικέ στυλ του και την ιδιαίτερη βρετανική ατμόσφαιρα που αποπνέουν οι δημιουργίες του. Είμαι ενθουσιασμένη για τη συνεργασία μας, όπως επίσης και για το γεγονός ότι δούλεψα μαζί με τη μητέρα μου. Το να είμαι δίπλα της γύρω από ένα γιορτινό τραπέζι με έκανε να νιώσω πάλι παιδί και με γέμισε όμορφες αναμνήσεις", δήλωσε η "μαύρη γαζέλα" της πασαρέλας.
Από: Esquire IT