Η πιο κακόγουστη τάση μόδας του 2018
Με διαφορά η χειρότερη, απέκτησε μάλιστα και δικό της όνομα.
Sleazecore (sleaze: λεχρίτης στα ελληνικά) ή αλλιώς scumbro (scum: απόβρασμα).
Αυτή είναι η ονομασία της πιο αμφιλεγόμενης τάσης μόδας της χρονιάς, που "γεννήθηκε" το καλοκαίρι του 2018 και απέκτησε διάσημους φανατικούς θαυμαστές στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Ανάμεσά τους οι Justin Bieber, Pete Davidson και Jonah Hill.
Πρόκειται για ένα look, που είναι ενοχλητικά κακόγουστο και εμφανώς απεριποίητο με σαφείς αναφορές στην εφηβική ηλικία, την κουλτούρα του δρόμου και στο στυλ των χρηστών μαριχουάνας.
Τα κομμάτια που το συνθέτουν έχουν φαρδιά γραμμή και είναι επηρεασμένα από την τάση του streetwear και του αθλητικού ντυσίματος. Σ' αυτά περιλαμβάνονται τα φούτερ με στάμπες και logos, τα παντελόνια φόρμας, τα hoodies, τα φθαρμένα τζην, τα πολύχρωμα t-shirts, οι σαγιονάρες, τα ογκώδη αθλητικά παπούτσια και οι μακριές αθλητικές κάλτσες.
Πώς συνδυάζονται; Όπως να 'ναι. Εξάλλου, θα έχεις ήδη διαπιστώσει από τις παραπάνω φωτογραφίες ότι το scumbro δεν υπακούει σε ενδυματολογικούς και χρωματικούς κανόνες. Κι αυτό είναι άλλωστε η πεμπτουσία της συγκεκριμένης τάσης, που καλώς ή κακώς έγινε φέτος μόδα. Αν και θέλουμε πολύ το 2018 να την πάρει μαζί του καθώς θα μας εγκαταλείπει, κάτι μας λέει ότι ήρθε για να μείνει. Ελπίζουμε όχι για πολύ.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.
Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024
"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.
Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram
10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.
Γραφει Νικη Κοντομηνα