
Pitti Uomo 95: Η μεγάλη γιορτή της αντρικής μόδας ξεκινά στη Φλωρεντία
Τι θα φέρει η σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019-2020 στο αντρικό στυλ;

Είναι το μεγαλύτερο men's fashion tradeshow στην Ευρώπη, που έχει ταυτιστεί με την αυθεντική αντρική φινέτσα. Συμβαίνει ετησίως, δύο φορές το χρόνο -χειμώνα και καλοκαίρι- στη γραφική Φλωρεντία της Ιταλίας και αποθεώνεται τόσο από τους επαγγελματίες όσο και τους ερασιτέχνες του στυλ. Είναι το Pitti Uomo και η φετινή, 95η διοργάνωσή του μόλις ξεκίνησε (Τρίτη 8 Ιανουαρίου) στην Fortezza da Basso . Θα διαρκέσει μέχρι και τις 11 Ιανουαρίου και θα είναι αφιερωμένη στην αντρική μόδα για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019-2020.
Το Pitti Uomo 95 σε αριθμούς
- Συμμετέχουν περισσότερα από 1.200 brands.
- Τα 542 (44%) ) εξ αυτών δεν είναι ιταλικά.
- Φέτος, συμπληρώνονται 30 χρόνια ζωής του Slam Jam, του brand που έχει συνεργαστεί με την Nike, μεταξύ άλλων μεγάλων εταιρειών. Προς τιμή του, θα πραγματοποιηθεί έκθεση στο Marino Marini Museum.
- Η Diadora θα γιορτάσει τα 70 της χρόνια με ένα fashion event.
Το motto της φετινής διοργάνωσης είναι "think out of the box" και προσκαλεί τους απανταχού άντρες να τολμήσουν στιλιστικά και να μην ακολουθήσουν την πεπατημένη. Να διαγράψουν τη δική τους πορεία και να χτίσουν το προσωπικό τους στυλ.
Οι συλλογές που θα παρουσιαστούν θα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: Σε εκείνες που θα διακρίνονται για την κομψότητα και τη στιβαρότητά τους και σε εκείνες που θα αποτίουν φόρο τιμής στο streetwear και στο κλασικό ή "πειραγμένο" outdoor look.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.