Το 2019 θα δούμε το μέλλον της Moncler

Το Genius project κορυφώνεται και στην "ομάδα" προστίθενται ο σχεδιαστής Richard Quinn και το brand Alyx.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 04 Φεβρουαρίου 2019

Μετά την απόφασή του Remo Ruffini, προέδρου και CEO της Moncler, να πει "αντίο" τον Νοέμβριο του 2017 στις δύο συλλογές-σήμα κατατεθέν του ιταλικού brand, την Gamme Bleu σχεδιασμένη από τον Thom Browne και την Gamme Rouge από τον Giambattista Valli, άπαντες στη βιομηχανία της μόδας αναρωτιόντουσαν τι μέλλει γενέσθαι.

Η απάντηση ήρθε τον Δεκέμβριο του 2018 όταν ανακοινώθηκε το Moncler Genius project, με τον Ruffini να προσκαλεί οκτώ διακεκριμένους σχεδιαστές να επανεφεύρουν το DNA της Moncler, το εμβληματικό φουσκωτό μπουφάν της.

Το 2019 θα δούμε το μέλλον της Moncler

Ο λόγος για τους Pierpaolo Piccioli (Valentino), Karl Templer (1952), Sandro Mandrino (Moncler Grenoble), Simone Rocha, Craig Green, Kei Ninomiya (Noir), Hiroshi Fujiwara (Fragment) και Francesco Boys (Palm Angels).

ΜΟΝΚΛΕΡ
Moncler Genius Craig Green
ΜΟΝΚΛΕΡ
Moncler Genius Pierpaolo Piccioli

Οι συλλογές τους θα παρουσιαστούν στις 20 Φεβρουαρίου σε ειδική εκδήλωση στο Μιλάνο. Στο συγκεκριμένο event θα λανσαριστούν επίσης δύο ακόμη ολοκαίνουργιες κολεξιόν: η συνεργασία της Moncler με την εταιρεία Alyx και με τον σχεδιαστή Richard Quinn.

Σε μία εποχή που η πλειοψηφία των fashion brands ποντάρει στη ρετρό νοσταλγία προκειμένου να δώσει νέα πνοή στις δημιουργίες της, η Moncler φαίνεται να είναι η μοναδική εταιρεία που πραγματικά βρίσκει καινούργιες, φρέσκες ιδέες και κοιτά το μέλλον κατάματα, χωρίς κλεφτές ματιές στο παρελθόν.  

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.