Το 2019 θα δούμε το μέλλον της Moncler

Το Genius project κορυφώνεται και στην "ομάδα" προστίθενται ο σχεδιαστής Richard Quinn και το brand Alyx.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 04 Φεβρουαρίου 2019

Μετά την απόφασή του Remo Ruffini, προέδρου και CEO της Moncler, να πει "αντίο" τον Νοέμβριο του 2017 στις δύο συλλογές-σήμα κατατεθέν του ιταλικού brand, την Gamme Bleu σχεδιασμένη από τον Thom Browne και την Gamme Rouge από τον Giambattista Valli, άπαντες στη βιομηχανία της μόδας αναρωτιόντουσαν τι μέλλει γενέσθαι.

Η απάντηση ήρθε τον Δεκέμβριο του 2018 όταν ανακοινώθηκε το Moncler Genius project, με τον Ruffini να προσκαλεί οκτώ διακεκριμένους σχεδιαστές να επανεφεύρουν το DNA της Moncler, το εμβληματικό φουσκωτό μπουφάν της.

Το 2019 θα δούμε το μέλλον της Moncler

Ο λόγος για τους Pierpaolo Piccioli (Valentino), Karl Templer (1952), Sandro Mandrino (Moncler Grenoble), Simone Rocha, Craig Green, Kei Ninomiya (Noir), Hiroshi Fujiwara (Fragment) και Francesco Boys (Palm Angels).

ΜΟΝΚΛΕΡ
Moncler Genius Craig Green
ΜΟΝΚΛΕΡ
Moncler Genius Pierpaolo Piccioli

Οι συλλογές τους θα παρουσιαστούν στις 20 Φεβρουαρίου σε ειδική εκδήλωση στο Μιλάνο. Στο συγκεκριμένο event θα λανσαριστούν επίσης δύο ακόμη ολοκαίνουργιες κολεξιόν: η συνεργασία της Moncler με την εταιρεία Alyx και με τον σχεδιαστή Richard Quinn.

Σε μία εποχή που η πλειοψηφία των fashion brands ποντάρει στη ρετρό νοσταλγία προκειμένου να δώσει νέα πνοή στις δημιουργίες της, η Moncler φαίνεται να είναι η μοναδική εταιρεία που πραγματικά βρίσκει καινούργιες, φρέσκες ιδέες και κοιτά το μέλλον κατάματα, χωρίς κλεφτές ματιές στο παρελθόν.  

Από: Esquire IT

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Μόδα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Για την Diesel οι αληθινοί influencers είναι οι followers

Στη νέα ανοιξιάτικη καμπάνια της, η ιταλική εταιρεία αποθεώνει τα timelines των followers στα social media.

Ζακέτα να πάρεις

Το cardigan είναι το μάλλινο πλεκτό που θα σε βοηθήσει να είσαι ευέλικτος στις εναλλαγές θερμοκρασίας.