Μετά την απόφασή του Remo Ruffini, προέδρου και CEO της Moncler, να πει "αντίο" τον Νοέμβριο του 2017 στις δύο συλλογές-σήμα κατατεθέν του ιταλικού brand, την Gamme Bleu σχεδιασμένη από τον Thom Browne και την Gamme Rouge από τον Giambattista Valli, άπαντες στη βιομηχανία της μόδας αναρωτιόντουσαν τι μέλλει γενέσθαι.
Η απάντηση ήρθε τον Δεκέμβριο του 2018 όταν ανακοινώθηκε το Moncler Genius project, με τον Ruffini να προσκαλεί οκτώ διακεκριμένους σχεδιαστές να επανεφεύρουν το DNA της Moncler, το εμβληματικό φουσκωτό μπουφάν της.
Ο λόγος για τους Pierpaolo Piccioli (Valentino), Karl Templer (1952), Sandro Mandrino (Moncler Grenoble), Simone Rocha, Craig Green, Kei Ninomiya (Noir), Hiroshi Fujiwara (Fragment) και Francesco Boys (Palm Angels).
Οι συλλογές τους θα παρουσιαστούν στις 20 Φεβρουαρίου σε ειδική εκδήλωση στο Μιλάνο. Στο συγκεκριμένο event θα λανσαριστούν επίσης δύο ακόμη ολοκαίνουργιες κολεξιόν: η συνεργασία της Moncler με την εταιρεία Alyx και με τον σχεδιαστή Richard Quinn.
Σε μία εποχή που η πλειοψηφία των fashion brands ποντάρει στη ρετρό νοσταλγία προκειμένου να δώσει νέα πνοή στις δημιουργίες της, η Moncler φαίνεται να είναι η μοναδική εταιρεία που πραγματικά βρίσκει καινούργιες, φρέσκες ιδέες και κοιτά το μέλλον κατάματα, χωρίς κλεφτές ματιές στο παρελθόν.
Από: Esquire IT