
New Balance και J.Crew αναβιώνουν το κλασικό 1400 sneaker
Το μοντέλο που πρωτολανσαρίστηκε πριν από περίπου μία δεκαετία, επιστρέφει ανανεωμένο και βαμμένo στα μπλε.

Την New Balance και την J.Crew συνδέει μία μακρά σχέση στενής και συστηματικής συνεργασίας, που ξεκίνησε το 2010 και το αποτέλεσμα αυτής είναι η δημιουργία άνετων, στιλάτων και πρακτικών sneakers που φοριούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ, από το γυμναστήριο μέχρι τη βραδινή έξοδο. Η πιο πρόσφατη δημιουργία τους είναι η αναβίωση ενός από τα πιο κλασικά μοντέλα που έχουν συνσχεδιάσει: το 1400.
Το νέο New Balance x J.Crew 1400 κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις: μπλε με λευκό, εμπνευσμένο από τον νυχτερινό έναστρο ουρανό

και total blue, εμπνευσμένο από μία σκοτεινή νύχτα χωρίς φεγγάρι.

Το ανανεωμένο 1400 είναι διαθέσιμο στα 180 ευρώ online και στα καταστήματα της New Balance.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.