David Hasselhoff, μοντέλο ετών 66

O φορμαρισμένος Hoff είναι το πρόσωπο της νέας συλλογής με μαγιό της Happy Socks.

Δεκαοχτώ χρόνια μετά το φινάλε της θρυλικής σειράς των 90s, Baywatch, ο David Hasselhoff φορά ξανά το μαγιό του για να ποζάρει στον φακό. Αυτή τη φορά, δεν έχει το κόκκινο του Mitch Buchannon, αλλά τις ολοκαίνουργιες πολύχρωμες δημιουργίες της Happy Socks.

David Hasselhoff, μοντέλο ετών 66

Ο Αμερικανός ηθοποιός ανέλαβε καθήκοντα μοντέλου για λογαριασμό της διαφημιστικής καμπάνιας της νέας καλοκαιρινής συλλογής της εταιρείας εσωρούχων -γνωστή για τις εκκεντρικές κάλτσες της. Τίτλος της, The Hoff's Day Off (Το ρεπό του The Hoff, όπως είναι το παρατσούκλι του).

Πάντως, στα 66 του χρόνια ο Hasselhoff βρίσκεται σε απίστευτη φόρμα. 

ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΧΑΣΕΛΧΟΦ
ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΧΑΣΕΛΧΟΦ
ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΧΑΣΕΛΧΟΦ
ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΧΑΣΕΛΧΟΦ

Από: Esquire ES

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.