Νηπιακή, παιδική, εφηβική ηλικία. Σ' αυτές τις τρεις φάσεις ζωής, που χαρακτηρίζονται ως κομβικές για τη διαμόρφωση της προσωπικότητας ενός ενήλικα χωρίστηκε η νέα διαφημιστική καμπάνια του Louis Vuitton για την αντρική συλλογή της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Η ιδέα ανήκει στον καλλιτεχνικό διευθυντή των αντρικών σειρών του γαλλικού οίκου, Virgil Abloh.

Η τρίτη και τελευταία καμπάνια του οίκου είναι αφιερωμένη στην εφηβεία και στη μετάβαση στην ενήλικη ζωή. Τιτλοφορείται School Teens, έχει για μοντέλα της μαθητές και λαμβάνει χώρα στις αίθουσες σχολείων του Λος Άντζελες, με σκοπό να θίξει το ζήτημα της διαφορετικότητας, του σχολικού εκφοβισμού και της βίας.

Η συλλογή, που χαρακτηρίζεται από το έντονο χρώμα -μπλε, κόκκινο, κίτρινο, πράσινο, πορτοκαλί-, αποτελείται από T-shirts, backpacks, πορτοφόλια και αξεσουάρ όπως είναι τα μπρελόκ για κλειδιά, αλλά και από αθλητικά υποδήματα. Μεταξύ αυτών τα LV Trainer Sneakers και τα LV Runner Sneakers.

Να σημειωθεί ότι για τη φωτογράφιση της καμπάνιας, ο 38χρονος γκανέζικης καταγωγής Αμερικανός σχεδιαστής εμπιστεύθηκε τον φωτογράφο Raimond Wouda με έδρα του το Άμστερνταμ.