
Οι ποδοσφαιρικές φανέλες που φοριούνται εκτός γηπέδου
Οι εμφανίσεις των εθνικών ομάδων και των συλλόγων δεν ήταν ποτέ πιο κομψές, όσο οι δημιουργίες του brand Football Town δια χειρός του σχεδιαστή Emilio Sansolini.

"Σε τελική ανάλυση, το ποδόσφαιρο δεν είναι παιχνίδι. Είναι τρόπος ζωής", δηλώνει ο Emilio Sansolini. Ποιος είναι ο κύριος; Είναι ένας Αργεντινοϊταλός σχεδιαστής μόδας, που έκανε το χόμπι του επάγγελμα, παντρεύοντας τις δύο αγάπες του: τη μόδα και το ποδόσφαιρο. Είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό των εμφανίσεων του πιο διάσημου ποδοσφαιρικού video game παγκοσμίως, του FIFA, όπως επίσης και ο σχεδιαστής του brand Football Town. Πρόκειται για μία εταιρεία ένδυσης με έδρα την Ολλανδία και εργοστάσιο παραγωγής στην Πορτογαλία, που επανεφηύρε την ποδοσφαιρική μόδα με τη βοήθεια του Sansolini και τη μινιμαλιστική και κομψή οπτική του.
Το αποτέλεσμα της συνεργασίας των δύο είναι φανέλες, που φοριούνται εντός και εκτός γηπέδου με σκοπό να εισβάλλουν στη σύγχρονη αντρική γκαρνταρόμπα. Είναι εμπνευσμένες από τα χρώματα και τα logos των εθνικών ομάδων (Αργεντινή, Γερμανία, Γαλλία, Μεξικό, κ.ά) και των συλλόγων σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική. Προς το παρόν, η Ελλάδα δεν έχει συμπεριληφθεί σε καμία από τις δύο κατηγορίες. Για παράδειγμα, η "The Devil” είναι η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η "La Corona” η Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ η "La Tour” η Παρί Σεντ Ζερμέν και η "Águia” η Μπενφίκα.

Όλα τα κομμάτια είναι φτιαγμένα από 100% βαμβάκι, ώστε να είναι άνετα στην εφαρμογή και απαλά στο άγγιγμα.

Να σημειωθεί ότι το Football Town κάνει διανομή μέσω της ιστοσελίδας του σε όλο τον κόσμο. Το κόστος μίας φανέλας ανέρχεται στα 49,90 ευρώ, ενώ με παραγγελία άνω των 100 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.