"Σε τελική ανάλυση, το ποδόσφαιρο δεν είναι παιχνίδι. Είναι τρόπος ζωής", δηλώνει ο Emilio Sansolini. Ποιος είναι ο κύριος; Είναι ένας Αργεντινοϊταλός σχεδιαστής μόδας, που έκανε το χόμπι του επάγγελμα, παντρεύοντας τις δύο αγάπες του: τη μόδα και το ποδόσφαιρο. Είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό των εμφανίσεων του πιο διάσημου ποδοσφαιρικού video game παγκοσμίως, του FIFA, όπως επίσης και ο σχεδιαστής του brand Football Town. Πρόκειται για μία εταιρεία ένδυσης με έδρα την Ολλανδία και εργοστάσιο παραγωγής στην Πορτογαλία, που επανεφηύρε την ποδοσφαιρική μόδα με τη βοήθεια του Sansolini και τη μινιμαλιστική και κομψή οπτική του.
Το αποτέλεσμα της συνεργασίας των δύο είναι φανέλες, που φοριούνται εντός και εκτός γηπέδου με σκοπό να εισβάλλουν στη σύγχρονη αντρική γκαρνταρόμπα. Είναι εμπνευσμένες από τα χρώματα και τα logos των εθνικών ομάδων (Αργεντινή, Γερμανία, Γαλλία, Μεξικό, κ.ά) και των συλλόγων σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική. Προς το παρόν, η Ελλάδα δεν έχει συμπεριληφθεί σε καμία από τις δύο κατηγορίες. Για παράδειγμα, η "The Devil” είναι η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η "La Corona” η Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ η "La Tour” η Παρί Σεντ Ζερμέν και η "Águia” η Μπενφίκα.
Όλα τα κομμάτια είναι φτιαγμένα από 100% βαμβάκι, ώστε να είναι άνετα στην εφαρμογή και απαλά στο άγγιγμα.
Να σημειωθεί ότι το Football Town κάνει διανομή μέσω της ιστοσελίδας του σε όλο τον κόσμο. Το κόστος μίας φανέλας ανέρχεται στα 49,90 ευρώ, ενώ με παραγγελία άνω των 100 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Από: Esquire IT