
Πού πήγε το κροκοδειλάκι της Lacoste;
Το σήμα – κατατεθέν logo του δημοφιλούς sport brand δίνει τη θέση του σε 10 ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση.

Εδώ και 86 χρόνια είναι ένα από τα πιο διάσημα και αναγνωρίσιμα logo στην ιστορία της μόδας. Όμως, πέρυσι το γαλλικό sport brand της Lacoste αποφάσισε να το αντικαταστήσει, λανσάροντας μία συλλεκτική συλλογή με πόλο μπλουζάκια που είχαν για σήμα τους 10 απειλούμενα προς εξαφάνιση ζώα. Η σειρά προέκυψε μέσα από τη συνεργασία με τη Διεθνή Οργάνωση Διατήρησης της Φύσης (IUCN), φιλανθρωπικό ίδρυμα προστασίας της φύσης.
Φέτος, η Lacoste ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει την capsule collection Lacoste "Save Our Species" Polo Collection 2019 που θα περιλαμβάνει 3.520 λευκά polo shirts με logo 10 διαφορετικά ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση.
Η λευκή αντιλόπη

Η λιβελούλα του Σεμπού στις Φιλιππίνες

Η φώκια της Χαβάης

Ο ιβηρικός λύγκας

Η κουκουβάγια του Μοελί στον Ινδικό Ωκεανό

Ο βάτραχος Leptodactylus fallax

Η μαύρη φάλαινα του Βόρειου Ατλαντικού

Ο φασκωλόμυς του Βορρά

Η νυχτερίδα της Υεμένης

Το ψάρι του γλυκού νερού Goodeid

Η συλλογή θα κυκλοφορήσει στις 22 Μαΐου, Παγκόσμια Ημέρα Βιοποικιλότητας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.