Στο κομμάτι του tailoring, ο Giorgio Armani συνηθίζει να δημιουργεί με κλειστά μάτια, κάνοντας αυτό που εδώ και 44 χρόνια γνωρίζει πολύ καλά: να επενδύει στις κλασικές αξίες, να επιλέγει τη φινέτσα αντί των τάσεων και να μένει πιστός στο προσωπικό στυλ που έχει διαμορφώσει τις τέσσερις αυτές δεκαετίες. Εν ολίγοις, να είναι συνεπής στις επιλογές του, όχι όμως βαρετός ή παρωχημένος. Φροντίζει πάντα να ανανεώνεται στιλιστικά, ώστε να συμβαδίζει με την εποχή. Κάτι που απέδειξε με το τελευταίο ντεφιλέ του.
Στο Εθνικό Μουσείο του Τόκιο, ο Ιταλός μόδιστρος παρουσίασε την περασμένη Παρασκευή την Cruise Collection 2020 με τίτλο Insula (η λατινική λέξη για το νησί).
Μία αντρική και γυναικεία συλλογή ένδυσης που αποτελείται από καθημερινά ρούχα μιλανέζικης αισθητικής -τα casual σακάκια και τα σταυρωτά blazers πρωταγωνιστούν- σε χαλαρές, άνετες γραμμές, φτιαγμένα από φίνα, μαλακά υφάσματα σε ουδέτερες χρωματικές αποχρώσεις, που κινούνται κυρίως στα ψυχρά μπλε και γκρι και στα ζεστά γήινα. Μία προσεγμένη σειρά που αντανακλά την προσοχή στη λεπτομέρεια που ανέκαθεν έδινε ο Armani, όπως επίσης και τη μινιμαλιστική προσέγγισή του.
Χωρίς να φαίνεται ότι το πολυπροσπαθεί, έστησε μία επίδειξη μόδας με 124 ξεχωριστές εμφανίσεις, τόσο σύγχρονη, όσο και κλασική, εισάγοντας στην ιαπωνική αγορά το brand του (Ας μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα ανακαινίστηκε στην Γκίνζα ένα 12όροφο κτίριο, μία υπερσύγχρονη Armani μπουτίκ).
Πίσω από την ουδέτερη χρωματική παλέτα, τις χαλαρές σιλουέτες και το εκλεπτυσμένο casualness, η σφραγίδα του Giorgio Armani ήταν ανεξίτηλη. Αυτό δεν είναι άλλωστε και το στοίχημα ενός σχεδιαστή; Να αναγνωρίζει κάποιος τη δουλειά του χωρίς να πρέπει να κοιτάξει την ετικέτα. Κι αυτό είναι κάτι που ο 84χρονος το έχει πετύχει. Με συνέπεια.
Από: Esquire UK