
5 νέα, eco-friendly sneaker brands
Το νέο αίμα των εταιρειών sneakers διαθέτει μίνιμαλ αισθητική, αλλά κυρίως οικολογική συνείδηση και κοινωνικές ευαισθησίες.

Η αέναη παραγωγή των κορυφαίων sneaker brands παγκοσμίως, με τις συνεχείς καινοτομίες και τους επανασχεδιασμούς τους, έχει διατηρήσει ζωντανό τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού για ό,τι καινούργιο. Η adidas και η Nike ηγούνται της κούρσας με τις New Balance, Reebok και Vans να ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής. Στο παιχνίδι έχουν μπει επίσης και πολυτελείς οίκοι, όπως οι Gucci, Balenciaga και Prada σχεδιάζοντας επιτυχημένα μοντέλα, αλλά και labels όπως τα Yeezy και Common Projects, που δείχνουν τον δρόμο των τάσεων με τα εμπνευσμένα κομμάτια τους. Ανάμεσα σε όλους αυτούς δυνατούς και διάσημους παίκτες, υπάρχουν και μερικοί άγνωστοι -τουλάχιστον προς το παρόν- και ανερχόμενοι που δείχνουν στις μεγάλες εταιρείες το μέλλον: τη βιωσιμότητα στη μόδα.
Ακολουθούν μερικά από τα πολλά υποσχόμενα sneaker brands, που τα χαρακτηρίζει η μίνιμαλ αισθητική, αλλά κυρίως η οικολογική συνείδηση και οι κοινωνικές ευαισθησίες.
1. Stepney Workers Club
"Freedom of Sport, Freedom of Thought” είναι το μότο του λονδρέζικου brand, που το σήμα του είναι μία χειραψία. Η παραγωγή του είναι μικρή και τα sneakers του διακρίνονται για τις κλασικές, καθαρές γραμμές τους.
2. Good News
Κατασκευάζει sneakers με 90s στυλ αποκλειστικά και μόνο από ανακυκλώσιμα υλικά, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με την υιοθέτηση ενός τρόπου ζωής πιο φιλικού στο περιβάλλον. Μάλιστα, το λονδρέζικο έχει δωρίσει μέχρι σήμερα, 3.000 ζευγάρια σε μετανάστες και πρόσφυγες στην Ιταλία.
3. OBRA
Το χαρακτηρίζουν ως το βραζιλιάνικο αδερφάκι της Converse. Κι όχι αδίκως. Πρώτον, ιδρυτές του είναι ο Arnaud Delecolle και ο πρώην διευθυντής παραγωγής της Converse, Dave Cory και δεύτερον, τα μοντέλα παραπέμπουν αισθητικά στις γραμμές και στον σχεδιασμό των διάσημων all star. Με την αγορά κάθε μοντέλου, η Ombra στηρίζει οικονομικά φιλανθρωπικές οργανώσεις που αφορούν την τέχνη, την εκπαίδευση και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
4. Primury
Εδώ έχουμε ένα ακόμα λονδρέζικο footwear brand, που πιστεύει στις έννοιες της ισότητας, της συμμετοχικότητας, όπως επίσης και της βιωσιμότητας στη μόδα. Όλα τα κομμάτια του είναι φτιαγμένα στο χέρι σε εργοστάσιο στην Πορτογαλία και παντρεύουν τις κλασικές γραμμές και με τις σύγχρονες τάσεις.
5. Rombaut
Ιδρυτής του βέλγικου, vegan footwear label είναι ο Mats Rombaut, που είχε εργαστεί στο παρελθόν στον γαλλικό οίκο Lanvin. Η οικολογική συνείδηση διέπει τη φιλοσοφία του και αποτελεί τη βασική αρχή για τη δημιουργία sneakers που τα υλικά τους είναι φιλικά προς το περιβάλλον και το στυλ τους πρακτικό για την καθημερινότητα στον αστικό ιστό.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.