To anime look του Jeff Goldblum

Τολμηρό, στιλάτο, σε καμία περίπτωση παιδικό.

Μπορεί στον δυτικό κόσμο τα καρτούν να είναι ταυτισμένα με τα παιδιά, στην Ανατολή ωστόσο τα ιαπωνικά κινούμενα σχέδια, τα γνωστά ως anime, αποτελούν κατά βάση ενήλικη υπόθεση. Ίσως γι' αυτό τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία της μόδας τους δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αποτελώντας το νέο, αγαπημένο της print. Ενδεικτικό παράδειγμα, το fashion show του Prada για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2018, που έμοιαζε να είναι βγαλμένο από τις σελίδες κάποιας anime ιστορίας, τόσο λόγω του σκηνικού, όσο και των ενδυμάτων που ήταν διακοσμημένα με μοτίβα εμπνευσμένα από ιαπωνικά κινούμενα σχέδια.

Και από τα ντεφιλέ, στην πραγματική ζωή. Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να υιοθετήσει τη συγκεκριμένη εκκεντρική τάση με τον πιο κομψό τρόπο είναι αναμφίβολα ο απίθανος Jeff Goldblum, που στα 66 του χρόνια έχει εξελιχθεί στο απόλυτο style icon του Χόλιγουντ. 

Πρόσφατα, έδωσε το παρών σε δύο εκδηλώσεις -και οι δύο αφορούσαν άμεσα ή έμμεσα τη βιομηχανία του animation-, επιλέγοντας δύο σύνολα με anime λεπτομέρειες. 

To anime look του Jeff Goldblum
Από αριστερά προς τα δεξιά: Στο Wizard World Comic Con στο Σικάγο με καμπαρντίνα με anime print και στο D23 Expo 2019 στο Άναχαϊμ με anime γραβάτα και t-shirt πάνω από πουά πουκάμισο. 

Για ακόμα μία φορά, εντυπωσιακός. 


Φωτογραφίες © Getty Images

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα